[Installatie] Zalman 9700 LED

Pagina: 1
Acties:

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb gister ff wat spulletjes gehaald die ik vandaag in elkaar wou gaan zetten.
Nu zit ik ff met het volgende vraagtekentje: ik wil mijn e6420 met een Zalman 9700 gaan koelen.
Het installatiefilmpje van Zalman laat zien dat je de beugel waarmee je de cooler tegen het mobo (Asus P5B-E Plus) en proc vastzet op 2 manieren kan plaatsen: vertikaal (tussen de heatpipes door) en horizontaal (tussenin de heatpipes). Echter, welke manier moet ik nu aanhouden? Als ik kijk naar plaatjes van reviews ed dan zie je ze meestal gewoon horizontaal zitten.

Tips of maakt het geen zak uit?

• puddinkie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-07-2024
sorry filmpje niet goed bekeken

ff onder aan mn reactie lezen

[ Voor 160% gewijzigd door puddinkie op 11-05-2007 12:59 ]

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
puddinkie schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:50:
hij moet dus uit je kast blazen en niet naar boven of onder ;)
Jah dat snap ik, hij blaast dan ook direct tegen de outtakefan aan de achter van mn kast aan, maar je kan de cooler dan alsnog op deze 2 manieren vast zetten.

• puddinkie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-07-2024
maakt volgens mij niet uit

wat jou het beste lijkt
volgens mij lijkt me de 2de optie het beste omdat hij dan eigelijk niet kan kantelen maar dat is ieder zn mening

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:48
Neok_ schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:55:
[...]

Jah dat snap ik, hij blaast dan ook direct tegen de outtakefan aan de achter van mn kast aan, maar je kan de cooler dan alsnog op deze 2 manieren vast zetten.
Maakt niet uit zolang hij maar richting de outtake fan blaast, ik heb m zelf ook zo geinstalleerd. Dun laagje koelpasta aanbrengen en vastdrukken maar ;)

M3P - M3LR - 6320Wp

• bovade
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-01 22:20
bokkow schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:19:
[...]

Maakt niet uit zolang hij maar richting de outtake fan blaast, ik heb m zelf ook zo geinstalleerd. Dun laagje koelpasta aanbrengen en vastdrukken maar ;)
ik heb deze koeler al een tijdje en het maakt niet uit hoe je hem neer zet.
ik hat hem zelf zo staan dat de lucht die er uit kwam door mijn voeding naar buiten ging
het kon in mijn kast gewoon niet anders en het werkte top :P

Verwijderd

hey bokkow,

ik zie dat jij de koeler ook hebt in combinatie met een overclocked AMD X2.
Welke socket is die processor en welk voltage gebruik je? Welke temperaturen haal jij?

Ben zelf ook aan het overclocken met een AM2 X2 4200 @ 2650 mHz @ 1,45Volt
Koel met een Scythe katana en kom tot 57°C

Benjamin
Pagina: 1