Toon posts:

wmp11 herinstalleren in vista

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai momenteel vista ultimate
Ik heb nu momenteel problemen met media player 11.0.6
Als ik mp3 afspeelt dan duurt het 10 seconden tot dat die afspeelt en tegen het eind van het lied happer die ook.
Wat ik gedaan hebt k-lite codec 3.0.1 full opnieuw geïnstalleerd maar geen effect.
Dus vervolgens wilde ik wmp11 opnieuw installeren maar dan gaf vista aan dat ik al de nieuwste versie had .
Ook probeerde ik hem te verwijderen maar ik kon nergens zien in programma’s en onderdelen waar die stond, en bij weergeven updates ook niet

Iemand ?

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-02 20:45

MavhRik

Marcel

Ik kan me niet voorstellen dat je WMP in Vista kan verwijderen... hooguit via add remove windows components, maar dat is meer het verwijderen van de zichtbare delen (shortcuts ed.).

Probeer anders eens k-lite codec pack te deinstalleren, rebooten...?

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

Verwijderd

Topicstarter
al geprobeerd ....

• Ab2you
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11-2023
Sinds wanneer heb je dit probleem? of is dat vanaf de installatie van Vista al zo.

Je zou een systemrestore kunnen doen.
Wellicht is er iets met je MP3 codec foutgegaan tijdens installatie van K-lite.

Gebruik zelf nooit geen codecpacks, installeer alleen hetgeen ik nodig heb

Verwijderd

Topicstarter
system restore zou dat niet alles weghalen zoals me documenten en instellingen ?
en sinds dat ik de k lite codec heb geinstalleerd ... ook al haal ik de k lite eraf het geeft steeds een probleem

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:37:
system restore zou dat niet alles weghalen zoals me documenten en instellingen ?
Nee, maar dat kan je zelf ook opzoeken in de Online Help toch?

Staan je mp3's op een lokale HDD of benader je die op een netwerkschijf?
Je zou eens kunnen proberen of je wat met buffer settings kan verbeteren :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1