Gisteravond bij een maat van me langs geweest omdat hij een niuewe Samsun Full HD TV had gekocht.
Dit om voornamelijk aan te sluiten aan z'n PS3.
Moet zegen dat dat erg mooi uitzag.Kleuren waren echt fantastisch.
Totdat je TV gaat kijken
Moet zeggen dat dat er nog steeds niet uitziet.
Zelfs niet met KPN digitaal.
Ik lees overal, en zie het ook, dat mensen overstappen naar LCD/Plasma omdat het zo gigantisch moooi beeld geeft, wat ook zo is als je bron dat aan kan.
maar aangezien de meeste tijd toch normaal kabel/digitaal TV kijken is dit niet het geval.
Nou haddenmn maat en ik het er over (omdat hij zelf ook zag dat het niiet mooi was) waarom er geen schermen zijn waar je gewoon de resolutie kan verlagen tot PAL.
Is dit omdat de techniek het niet toelaat of is daar gewoon niet aan gedacht.
Ben benieuwd. Als ik nu zo bekijk blijf ik toch voorlopig een CRT TV gebruiken.
Ook al zou ik graag eens HD series willen bekijken die ik elke week binnen haal (LOST
) en op mn computer scherm bekijk.
Dit om voornamelijk aan te sluiten aan z'n PS3.
Moet zegen dat dat erg mooi uitzag.Kleuren waren echt fantastisch.
Totdat je TV gaat kijken
Zelfs niet met KPN digitaal.
Ik lees overal, en zie het ook, dat mensen overstappen naar LCD/Plasma omdat het zo gigantisch moooi beeld geeft, wat ook zo is als je bron dat aan kan.
maar aangezien de meeste tijd toch normaal kabel/digitaal TV kijken is dit niet het geval.
Nou haddenmn maat en ik het er over (omdat hij zelf ook zag dat het niiet mooi was) waarom er geen schermen zijn waar je gewoon de resolutie kan verlagen tot PAL.
Is dit omdat de techniek het niet toelaat of is daar gewoon niet aan gedacht.
Ben benieuwd. Als ik nu zo bekijk blijf ik toch voorlopig een CRT TV gebruiken.
Ook al zou ik graag eens HD series willen bekijken die ik elke week binnen haal (LOST