Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goeie Modkast

Pagina: 1
Acties:

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 13:29

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Ok ik wil +/-binnenkort een heel nieuw systeem halen dat bestaat uit uiterst degelijke onderdelen zoals Quad-CPU G80/R600 of soortgelijk, en ben verder ook van plan mijn kast te modden. Hiermee bedoel ik dat er een window inkomt, de kabels(Stroom/Data) zoveel mogelijk weg gewerkt worden met behulp van speciale zelfgemaakte kabel'banen', de harde schijven uit het zicht gaan, en dat er ook nog eens waterkoeling inkomt die boveninhangt.

Hierin heb ik me al enigzins verdiept, echter nog geen besluit genommen omdat dit allemaal later volgt(na de zomervakantie/ te weinig geld nu) en er dan nog het een en ander verandert op zowel CPU/GPU gebied.

Echter wil ik graag een Bigtower hebben waarin ik dat kan plaatsen, waarom Bigtower? Omdat ik een Tripleradiator wil hebben ivm degelijke warmte afvoer, dus heb ik ruimte nodig, 2 omdat ik dan voldoende ruimte heb om mee te werken voor het 'verstoppen van de kabels/pomp/etc. en het er degelijker uitziet(in mijn ogen). De kast moet zoiets zijn als dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.lian-li.com/product/20070320044857.jpg

Deze Lian Li zou ik het liefste hebben omdat ze erom bekend staat erg degelijk te zijn, en goed te modden, naast het feit dat ze er er gewoon simpel en strak uitzien, wat ik aan de buitenkant graag zo wil houden.

Maar zijn er nog andere soortgelijke Bigtowers die jullie kunnen aanraden die hierop lijken qua uiterlijk en goed zijn te modden, en een goede prijs hebben, hoewel mijn ouders misschien betalen(Verjaardagskado O-))

offtopic:
Zou een mod aub de d uit Goeide willen halen, zag deze te laat :/

[ Voor 3% gewijzigd door Darkasantion op 10-05-2007 23:24 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
Mja je moet toch zelf rondkijken naar wat je mooi vind. Wij kunnen wel met verschillende kasten aankomen zetten, maar die kan je zelf ook vinden op internet.
Lian Li is idd de shit, zelf heb ik er ook 1 8)

There is no replacement for displacement!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Lian li is leuk spul. Heb er hier ook een staan (alleen nog niet gemod :P). Het zijn goede kasten om te modden, omdat ze solide in elkaar zitten, dus je kunt er wel eea aan verbouwen zonder dat hij in elkaar zakt :P

Verder zijn Coolermaster kasten ook altijd wel leuk om mee te klooien.

Verwijderd

Silverstone TJ-09

Anyway, elke bigtower is te modden. Dus kies maar wat! :D

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tip:
Kijk in de pricewatch->behuizing->bigtowers
heb je de keuze uit 'slechts' 127 modelletjes..... Niet TE veel, maar je hebt wel meteen een goed inzicht in wat er te koop is.

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 10:10
Als je een dergelijk strakke kast wilt, dan kom je al snel bij Lian Li uit, Silverstone heeft ook mooie kasten. Veel webshops, zoals bijv. Azerty, heeft de mogelijkheid om kasten te browsen met al een kleine afbeelding erbij. Kan je precies zoeken wat je leuk vindt, daarna is het zaak reviews te gaan zoeken.
Darkasantion schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:21:
offtopic:
Zou een mod aub de d uit Goeide willen halen, zag deze te laat :/
Dan kan die mod beter de i er uit halen :)

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Je kan natuurlijk ook je uber tweaker skillz naar voren laten komen en zelf een kast bouwen! Kan je meteen alles goed wegwerken :Y) *O*

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mishmash schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:48:
Je kan natuurlijk ook je uber tweaker skillz naar voren laten komen en zelf een kast bouwen! Kan je meteen alles goed wegwerken :Y) *O*
Eens! Maar het is wel moeilijker. Best wel eigenlijk en voor alleen raampje en een strakke kast hoef je het niet te doen.

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 10:10
Ligt er aan hoe je het bekijkt, je kan wel alles zo ontwerpen dat alles precies past en helemaal aan jouw wensen voldoet. Als je een bestaande kast aanpast zit je vast aan een ontwerp en daar moet je dan op een zo goed mogelijke manier mee omgaan. Ik vind casemods vaak creatiever dan casebuilds (en dan wel de kasten die een normale pc kast moeten voorstellen).

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dat is waar maar je hoeft bij casemodden geen heel frame te maken, panelen enz. waar toch erg veel tijd inzit voordat het goed is. Een hoop casemods maken wel een framepje erbij oid. maar gaan niet hun bestaande frame nabouwen omdat ie dan lichter oid is (ik noem maar wat).

Met CC'en heb je wel meer vrijheid idd. Daardoor heb je ook bijna geen kasten die op elkaar lijken. Met casemods heb je hier sneller last van. En goede (daar zijn er weinig van) Casemodders zijn idd. altijd creatief bezig maar anderen doen ook een hoop ''standaard'' spul.

In dit geval lijkt mij een mod iig handiger :P

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 13:29

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Denk dat ik het gewoon bij een CM hou, is in het begin toch wat makkelijker en verder heb ik in die periode niet genoeg tijd om een komplete CC te maken(Helaas) Bedankt voor de tips!

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Verwijderd

Defenately Lian Li

Ik heb er zelf ook een en ben echt super tevreden mee.
Vooral omdat de kast erg ligt is, komt ook door de alu.
Alles is met tumb screws
en eenvoudig in elkaar te zetten en uit elkaar te halen.

Ik heb zelf ook H20 koeling en heb nog ruimte zat over.

• VINK_jr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-01-2023
ik zou zeker die lian li g70 nemen echt een goed gebouwde kast en mod ook erg fijn (alu) :P hij kost dan wel wat maar dan heb je ook een echte bigtower want deze kast is huge

ik heb hem zelf ook :P

http://specs.tweak.to/15309 mijn pc bakkie :P AMD3200+2GHz s939 @2422,9MHz 3xhyperx kingston DDR400 512mb asus a8m vm-csm s939 asus n6600 extreme 265mb PCIe16x @16x lian li G70 bigtower 1xcooremaster extr 380w 1x 300w goedkoopgevalleutje 280gb tot sata

Verwijderd

CM Stacker?
Pagina: 1