Sinds vandaag op de server die windows 2003 standard edition draait, continu het probleem dat een bepaalde map read-only wordt. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om de read-only weg te halen, vinkje weghalen, toepassen en ok klikken...
Echter komt dit probleem daarna direct weer terug.
Na wat google-en en zoeken op GOT was het antwoord: dit is een feature van MS, daar is niets aan te doen.
Ik vind het echter erg vervelend dat de mensen nu niets meer in deze mappen op kunnen slaan, alle rechten staan goed, de gebruikers mogen gewoon in deze mappen schrijven.
Ik heb vervolgens geprobeerd een nieuwe map aan te maken en de inhoud van map A te kopieren naar de nieuwe map, genaamd B. Echter wordt deze ook read only.
Ik zit met mijn handen in het haar en ka ngeen verdere oplossing meer vinden.
Iemand een (eenvoudige) oplossing voor dit lastige / vervelende probleem?
Echter komt dit probleem daarna direct weer terug.
Na wat google-en en zoeken op GOT was het antwoord: dit is een feature van MS, daar is niets aan te doen.
Ik vind het echter erg vervelend dat de mensen nu niets meer in deze mappen op kunnen slaan, alle rechten staan goed, de gebruikers mogen gewoon in deze mappen schrijven.
Ik heb vervolgens geprobeerd een nieuwe map aan te maken en de inhoud van map A te kopieren naar de nieuwe map, genaamd B. Echter wordt deze ook read only.
Ik zit met mijn handen in het haar en ka ngeen verdere oplossing meer vinden.
Iemand een (eenvoudige) oplossing voor dit lastige / vervelende probleem?