Toon posts:

[AutoCad 95] Automatisch Opslaan *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers, ik zit met het volgende probleem. Ik vergeet meestal op te slaan. Ik werk meestal in Autocad LT 2007 en Autocad lt 95 (ivb met oude versies). Soms knalt het programma er uit en dan ben ik alles kwijt. Dit gebeurt regel matig met de versie 95. En een nieuw installatie heeft het probleem ook niet verholpen (tevens nieuw pc). Maar wat ik dus niet eigenlijk zocht is het volgende, een programmatje wat automatisch alles opslaat bijv. om de 10 min.

Iemand hier ervaring mee, of ken een goed programma. Dan hoor ik dit graag.

Verwijderd

Kwestie van regelmatig op CTRL+S drukken?

Verwijderd

Topicstarter
maar is dus gene opslossing vind ik, ik wordt regelmatige gebeld en zo en dan vergeet je dat gewoon, wat ik dus zoek is geen automatisch programmatje die dat voor mij doet.

Verwijderd

Zoek je een programma dat automatisch ctrl-s doet eens in de zoveel tijd, moet er vast wel zijn. Of je maakt het zelf.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad kan dat best gemaakt worden. Denk aan bijvoorbeeld AutoIt of simpelweg SendKeys van WSH/VBscript. Check dan wel goed of je wel in het AutoCad scherm zit.

Ik zou het zelf trouwens niet doen. Ga dan liever achter de oorzaak aan. Waarom crasht het? Pak bijv. eventueel een VMWare (of fysieke) installatie van Windows 95 of 98. Over welk OS hebben wer het trouwens?

offtopic:
De topictitel zegt helemaal niets over het onderwerp, ik pas deze dus wat aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)