Ik wou graag ff melden dat het overklokken van me acer met acer mobo is gelukt, al me vrienden die nu ict doen die hadden me verteld dat acer geen eigen moederbord heeft, Dat is dus niet het geval althans volgens everest en pc wizard dan.
Er zit een Acer MRS600M Moederbord in dat dus inprincipe vergelijkbaar is met een gigabyte GA-8I945P-G
Ik ben er via everest achter gekomen dat er een socket 775 in zit daarmee kon ik op clockgen kijken welke mobo dat programma ondersteunde. Door elk mobo afzonderlijk te proberen (behalve de asus want diep in me hart wist ik dat je geen asus moederbord krijgt voor een pc van 699 excl monitor)
kon ik alsnog me acer overklokken wat door sommige onmogelijk genoemd word.
Dus voor alle acer/dell bezitters dr is nog hoop want het is mogelijk
( niet dat ik veel gepresteerd heb ofzo: van 3.00ghz => 3.22ghz, maar het is een begin!)
Er zit een Acer MRS600M Moederbord in dat dus inprincipe vergelijkbaar is met een gigabyte GA-8I945P-G
Ik ben er via everest achter gekomen dat er een socket 775 in zit daarmee kon ik op clockgen kijken welke mobo dat programma ondersteunde. Door elk mobo afzonderlijk te proberen (behalve de asus want diep in me hart wist ik dat je geen asus moederbord krijgt voor een pc van 699 excl monitor)
kon ik alsnog me acer overklokken wat door sommige onmogelijk genoemd word.
Dus voor alle acer/dell bezitters dr is nog hoop want het is mogelijk
( niet dat ik veel gepresteerd heb ofzo: van 3.00ghz => 3.22ghz, maar het is een begin!)