G15 plank TE vaag gedrag sneltoetsen

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jeweettoch13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-02 15:26
heb al een tijdje een G15 plank en het bevalt me best.

alleen heeft deze nu wat kuren.

laatste drivers geinstalleerd,(1.04) xp ook up to date.

als ik de G-toetsen wil gebruiken bevriest me windows. muis valt weg, enkel is de windows toets actief, en ctrl-alt-del is nog te gebruiken. je kan op toetsen drukken wat je wil, maar er zit geen leven in..

stomste is, als je dan de usb kabel eruit haalt, voert ie alle toetsen uit die je hebt ingedrukt toen hij t niet deed, en muis en alles werkt weer perfect.. totdat je de sneltoetsen weer gebruikt

enigste usb's in gebruik is me G15 plank, een trust Predator muis en me M-router van me mobi. (sony ericsson)

is er misschien een conflict?
hebben meerdere mensen deze vage verschijnselen?

een raadsel, waar hopelijk iemand een oplossing op heeft.

Don't dream your life, Live your dreams!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Het is niet echt een raadsel hoor; je hebt een probleem en een grote medespeler daarin is het toetsenbord. Als je het keyboard verwijderd verloopt de pc weer normaal, dus ik denk dat het een hardware probleem is, maar het kan een softwarebug zijn die de hotkey niet helemaal lekker heeft.

Kan je het keyboard proberen op een andere pc? Dan kan je zien of het toetsenbord daar hetzelfde gedrag vertoont, of je belt Logitech even (lui daar hebben goede service). Succes :) !

De meeste mensen deugen!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Het is een bekend probleem bij de G15. De nieuwe revisie heeft er als het goed is geen last meer van. Gewoon RMA doen dus.

• Jeweettoch13
andere pc is niet ter beschikking. draai wel 2 systemen op 1 pc. xp en vista ultimate.. in ultimate niks aan de hand, draait als een zonnetje. pas toen ik in xp de plank had geupdate naar de 1.04 (voor zover ik weet laatste revisie) begon t gezeur eigenlijk pas.

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:23
En wat als je een driver rollback doet (Dus de ouwe drivers weer terug installeren, eventueel met behulp van Systeemherstel).. Updates betekenen namelijk niet altijd vooruitgang ;)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Jeweettoch13
Haha nee dat blijkt maar weer 8)7 . Ga hett zo even proberen en laat het wel even weten dan.

• Jeweettoch13
:/ }:| Geprobeerd maar zonder resultaat. Zal alternatieven moeten zoeken. Lastig is wel het opstartbeheer op de xp schijf, waar je kan kiezen tussen xp en vista, mits ik xp formatteer. denk dan niet dat deze vista nog ziet.

Verwijderd

Boss_666 NL schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:48:
:/ }:| Geprobeerd maar zonder resultaat. Zal alternatieven moeten zoeken. Lastig is wel het opstartbeheer op de xp schijf, waar je kan kiezen tussen xp en vista, mits ik xp formatteer. denk dan niet dat deze vista nog ziet.
Vista DVD erin en recovery doen na je XP install :)

*Al andere USB poort/hub geprobeert :X

• Jeweettoch13
ja is al geprobeerd. geeft zelfde problemen.

dat van die vista dvd is mooi om te weten trouwens :)

• Jeweettoch13
trouwens, in combinatie met Lcdstudio hou ik alle temps bij op me keyboard, geheugen, processorgebruik etc etc..

onder windows xp gebruik ik het 6px2bus.ttf lettertype om alles netjes in het lcd scherm te krijgen van de G15.

De pest is alleen dat het een truetype lettertype is, en viel me op dat onder vista hij alleen ''open type'' lettertypes ziet. probleem is dus dat alle info niet te lezen is omdat LCDstudio het lettertype niet herkent..

6px2bus.ttf heb ik naar de andere lettertypes gekopieerd en staat wel in d lijst, maar word niet herkend

Weet iemand hier een oplossing voor?

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Als _Automatic_ het niet verzint, lijkt het me dat je eens contact op moet nemen met Logitech. Want misschien ben je nu aan het klooien met een product wat gewoon per standaard niet goed werkt. En als je al deze troubles kan voorkomen door het bord om te ruilen, lijkt me dat het wel waard?

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

mischien stomme vraag

maar ik had het zelfde probleem, en toen bleek dat iemand op mijn toetsenbord had zitten prutsen en de schuifje op joystick gezet ipv computer

Heb ik ook een paar dagen naar zitten zoeken :p mischien dat dat het is ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 16:40 ]

Pagina: 1