heb al een tijdje een G15 plank en het bevalt me best.
alleen heeft deze nu wat kuren.
laatste drivers geinstalleerd,(1.04) xp ook up to date.
als ik de G-toetsen wil gebruiken bevriest me windows. muis valt weg, enkel is de windows toets actief, en ctrl-alt-del is nog te gebruiken. je kan op toetsen drukken wat je wil, maar er zit geen leven in..
stomste is, als je dan de usb kabel eruit haalt, voert ie alle toetsen uit die je hebt ingedrukt toen hij t niet deed, en muis en alles werkt weer perfect.. totdat je de sneltoetsen weer gebruikt
enigste usb's in gebruik is me G15 plank, een trust Predator muis en me M-router van me mobi. (sony ericsson)
is er misschien een conflict?
hebben meerdere mensen deze vage verschijnselen?
een raadsel, waar hopelijk iemand een oplossing op heeft.
alleen heeft deze nu wat kuren.
laatste drivers geinstalleerd,(1.04) xp ook up to date.
als ik de G-toetsen wil gebruiken bevriest me windows. muis valt weg, enkel is de windows toets actief, en ctrl-alt-del is nog te gebruiken. je kan op toetsen drukken wat je wil, maar er zit geen leven in..
stomste is, als je dan de usb kabel eruit haalt, voert ie alle toetsen uit die je hebt ingedrukt toen hij t niet deed, en muis en alles werkt weer perfect.. totdat je de sneltoetsen weer gebruikt
enigste usb's in gebruik is me G15 plank, een trust Predator muis en me M-router van me mobi. (sony ericsson)
is er misschien een conflict?
hebben meerdere mensen deze vage verschijnselen?
een raadsel, waar hopelijk iemand een oplossing op heeft.
Don't dream your life, Live your dreams!