[word 2007] nieuwe vergelijkingeditor en afdrukken

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-07 18:14

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ik heb een probleem met de nieuwe vergelijkingseditor van Word 2007.

Als ik er een formule mee maak, dan wordt deze niet afgedrukt als in het document ook een plaatje ingevoegd is.

Ja, je zult wel denken, "hoe bedoel je", maar net wat ik zeg. Als ik een formule maak in een document waar geen plaatjes inzitten, wordt deze moeiteloos afgedukt (zie voor voorbeeld deze pdf file).

Als ik er een plaatje bij doe, dan 'verdwijnt' de formule. Zie voor een voorbeeld deze pdf file.

Dit gebeurt dus ook bij het uitprinten. Ik heb de nieuwste updates geïnstalleerd.

Met Mathtype heb ik deze problemen niet.

Hoe kan dit en nog belangrijker, hoe krijg ik het voor elkaar!

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Verwijderd

tekstomloop/frame opties voor de ingevoegde plaatjes op voorhand/naderhand instellen/aanpassen?

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-07 18:14

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Hoe bedoel je? Ik wil de plaatjes er op een bepaalde manier in hebben, en het vreemde is dan dat de formules daardoor 'verdwijnen'?
Is toch raar? Dit gebeurt dus alleen met de nieuwe vergelijkingseditor en niet met Mathtype.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.