[XP] Icoontjes zien er lelijk uit

Pagina: 1
Acties:

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-03 11:04
Sinds een paar dagen zien mijn icoontjes op mijn bureaublad er verschrikkelijk uit. Waar ze eerst netjes werden weergegeven, zie ik nu een blauwe rand om mijn icoontjes heen. Als ik overschakel naar het Luna thema, heb ik nergens last van, maar ik vind dat thema niet fijn werken. Ik wil gewoon in Windows Klassiek kunnen werken met nette icoontjes.

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/2037/icoontjesjv3.png

Zo zien de icoontjes er nu uit.

Verwijderd

Ik kan een ding bedenken, probeer dit eens:

Eigenschappen voor Beeldscherm » Bureaublad » Bureaublad aanpassen... » Website

En zorg dat alle items in het vak Webpagina's uitgevinkt zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 11:31 ]

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-03 16:32
Of doe dit:
Rechtermuisknop op deze computer
Eigenschappen
Geavanceerd
Prestaties
Vink de optie 'vallende schaduw onder bureaublad-pictogrammen' aan.

Dit zou het ook kunnen zijn. Ik weet niet of alle namen van de menu's precies kloppen, ik werk nu zelf met Vista, dus ik kan het niet zo snel nakijken.

Edit: Sorry, te snel gelezen :o
Dit verhelpt alleen het blauwe balkje onder je pictogrammen 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Jakkus op 10-05-2007 20:18 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• dev10
Bedankt voor de relpy's. Het werkt alleen nog steeds niet. Het achterlijke is, dat als ik gewoon het blauwe, (lelijke :X) Windows XP thema selecteer, het er wel goed uitziet.

Verwijderd

Volgens mij heeft dit meer te maken met "Visual effects" dat gewoon standaard te vinden is onder Eigenschappen deze computer / Prestaties...

• dev10
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:43:
Volgens mij heeft dit meer te maken met "Visual effects" dat gewoon standaard te vinden is onder Eigenschappen deze computer / Prestaties...
Dit werd al eerder aangegeven, maar dit is het ook niet.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-03 13:03

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dat is gewoon de achtergrondafbeelding. Dat is waarschijnlijk een HTML pagina of een PNG afbeelding met alpha transparantie, en dan weet Windows niet meer hoe hij de achtergronden van de letters en iconen eruit moet laten zien. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• dev10
Tsjonge jonge.. Dat is nog waar ook. :) Eerst die achtergrond maar eens omzetten in een fatsoenlijk PNG dan.

Verwijderd

Hehe, hoe toevallig. Ik zit hier achter een PC die ook het klassieke startmenu gebruikt en wilde net een andere achtergrond instellen, dat was dus ook een PNG met transparantie. :p Moest gelijk weer aan dit topic denken.

Maar mooi dat het al opgelost is. :)
Pagina: 1