Maxivista op een win95 laptop? (2e scherm)

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• apekoek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11-2025
Hier heb ik nog een zeer oude laptop pentium 100 mhz liggen met windows 95 erop, hier zit ook nog geen netwerk kaart in maar dat is wel mogelijk.

Kan ik deze laptop nog gebruiken als 2e beeldscherm via maxivista? Op de website zelf http://www.maxivista.com/ ,staat dat je minimaal 98 nodig hebt, is dat werkelijk zo of kan het misschien ook op windows 95 werken?

• apekoek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11-2025
Verder is mijn 1e laptop een Pentium M met win xp, zou ik deze 2 goed met elkaar kunnen laten werken door middel van dat programma?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07 21:55

Sebazzz

3dp

Probeer het :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 14:39

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT :)

Dit is echter iets wat je natuurlijk gewoon kunt proberen. Als er op de site Windows 98 als vereiste staat kan het natuurlijk goed zijn dat het niet wil onder Windows 95, maar daar kom je dan natuurlijk vanzelf achter.
Zelfwerkzaamheid wordt hier op GoT erg gewaardeerd, en ook hier is dat op van toepassing.
Kijk even Het algemeen beleid door, daar kun je zien wat we op GoT voor een algemene eisen stellen aan topicstarts.

Als je trouwens wat nieuws toe te voegen hebt en je bent zelf de laatste poster in de afgelopen 24 uur, maak dan gebruik van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop om je vorige bericht aan te passen. Een nieuw bericht achterlaten zorgt ervoor dat de draad als het ware omhoog 'geschopt' wordt en dat kan ook worden gezien als onnodig aandacht vragen terwijl dat lang niet altijd het geval is, zo ook hier ;)
Schop dus niet je topic omhoog binnen 24u.

Dit topic maak ik dus om bovenstaande redenen dicht. Mocht je hierover vragen/opmerkingen hebben dan kun je me altijd een DM of email sturen, mijn adres vind je in mijn profiel.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.