Toon posts:

Gameserver met orange livebox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben nieuw op dit forum en kwam hier doordat orange mij naar deze site door stuurde.
ik hoop dat ik het op de goede plaats set zo nee sorry daarvoor.

mijn vraag:

ik heb een losse server pc bij mij thuis staan met daarop een gameserver. het enige probleem is dat niemand ernaar toe kan connecten sinds ik orange livebox heb :S
ik heb het over een wolfenstein ET server ik heb dus de poort 29760 opengezet en dacht dat ze dan wel zouden kunnen connecten maar dat is niet het geval.
hiervoor had ik een verbinding zonder firewall in me router dus dat was een stuk makkelijker :)
iemand nog een idee wat ik moet doen om toch andere mensen te laten connecten naar mijn server ??

mvg Vincent

Verwijderd

Hi Vincent, welkom :)

Lees hier eens doorheen:
Het Grote Poortmappingsverhaal
en google even naar wat je écht open moet hebben, behalve die ééne poort. Veel games hebben meerdere poorten nodig.

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03 12:03
Orange stuurt je door naar got?
het moet niet veel gekker worden op die helpdesken van tegenwoordig.

omfg!

Kijk anders ook even op www.portforward.com

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-03 20:20
Modbreak:Zeg dan niets.. :|

[ Voor 97% gewijzigd door Equator op 11-05-2007 16:20 ]

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03 16:55

MavhRik

Marcel

Je moet ook de volgende range UDP porten openen en forwarden: 27950 tot 27965

Ik vind het btw. netjes en logisch dat Orange hem doorstuurd naar GoT. Je kan van een ISP niet verwachten dat ze je gaan helpen met het opzetten van een gameserver. Ik denk dat hun taak eindigd bij het uileggen hoe je een poort moet forwarden in hun livebox.

Dus cudos voor Orange voor het doorverwijzen en nee ik heb nogsteeds een schijthekel aan Orange.

[ Voor 70% gewijzigd door MavhRik op 11-05-2007 10:02 ]

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:37

lier

MikroTik nerd

Lees anders even deze gegevens.

offtopic:
Hahaha, GoT rulez

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties ik gaat het allemaal zosnel mogelijk uitproberen en meld dan oowk gelijk even of het gelukt is :)

mvg Vincent

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:43

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Een gameserver thuis is natuurlijk niets professioneels :)

Move naar Netwerken

Verwijderd

Topicstarter
eej thnx mensen de server werkt nu :)
weet niet precies wat ik fout had gedaan maar heb nu gewoon me livebox terug gezet naar fabrieks instellingen en toen even alles opnieuw ingesteld en nu werkt die :) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ps. ik had hier gepost omdat ik servers zag staan :) niet egt goed verder gekeken sorry daarvoor zal voortaan beter opletten waar ik plaats :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 17:20 ]

Pagina: 1