Ik heb een Excel-file met een heleboel records (200+).
Nu heb ik in Word een tabel gemaakt van 2 kolommen en 4 rijen. In elke cel van deze tabel heb ik een (dezelfde) figuur met wat tierlantijntjes.
In dezezelfde cel moet onderaan een record (naam ve persoon) uit Excel ingevoegd worden. Dus uiteindelijk heb ik dus een heleboel cellen met in elke cel dezelfde tierlantijntjes, maar een andere naam.
Geen enkel probleem zou je denken. Alleen is het mij niet gelukt. Ik heb overal gezocht, van alles geprobeerd, maar het lukt mij niet om <<Naam>><<Volgende record>> in de cel te krijgen. Hij begint dan te klagen dat de opmaak opnieuw moet ed.
Ik heb het uiteindelijk opgelost door via samenvoegen etiketten, de tabel te vullen met de namen, en daarna pas de tabel op te maken met de tierlantijntjes die ik wilde.
Maar goed, dat is denk ik niet de handigste manier... Het moet toch mogelijk zijn om in een tabel in elke cel een record uit Excel te halen, zonder eerst met een lege tabel te moeten beginnen?
Hoe?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.