Toon posts:

[Outlook 2003] migreren van emailaccount instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De situatie is als volgt

oude laptop met MS outlook 2003 met alle gegevens en emailadressen, draait onder win xp prof

nieuwe laptop met MS outlook 2003, draait onder Win XP prof

Hierbij gaat het om gewone pop3 emailaccounts.

Ik probeer hierbij afspraken, alle berichten (inbox, outbox, verzonden items etc), emailaccountsinstellingen, contacten over te zetten

Nu heb ik al gekeken bij importeren/exporteren maar daar staat niks tussen over emailaccountinstellingen importeren, ook niet bij emailaccounts.

Is er een map waar outlook alle belangrijke instellingen opslaat? zoja kan ik die kopieren naar het nieuwe systeem?

in de search kon ik hierover vrij weinig vinden, alleen over de berichten zelf in de zogenaamde pst bestanden, maar ik wil dus de emailaccountinstellingen overnemen indien mogelijk. (servernaam, ww enz)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 18:16 ]

• tsjsieb
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De email bestanden (postvak in e.d.) staan in C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst (dit bestand kun je op de nieuwe computer importeren). eventueel ook Archive.pst, wanneer je autoarchiveren gebruikt.

De accountgegevens worden niet op een centrale plek bewaard, maar zijn als het goed is wel over te zetten met behulp van de "Wizard bestanden en instellingen overzetten"

[ Voor 7% gewijzigd door tsjsieb op 10-05-2007 18:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Met de wizard instellingen en bestanden overzetten worden geen MS outlook emailaccountinstellingen overgezet helaas

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

-- == Alta Alatis Patent == --

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er wel bruikbaar uit,

maar in de tekst schrijft microsoft over een zogenaamde custon installation wizard, die ik overigens nergens kan vinden in outlook?

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:36:
Ziet er wel bruikbaar uit,

maar in de tekst schrijft microsoft over een zogenaamde custon installation wizard, die ik overigens nergens kan vinden in outlook?
[google=Custom Installation Wizard site:microsoft.com]

-- == Alta Alatis Patent == --

Pagina: 1