Hallo iedereen, ik zit met een klein probleempje. Mijn DVD-lezer is namelijk defect. Nou, defect durf ik niet zeggen, want zoveel ken ik er nou ook niet van, maar je ziet wel zéér duidelijk dat het niet meer werkt zoals het hoort. Het probleem zit hem namelijk bij dvd's, games, ... als ik bv. een dvd afspeelt, hapert en kraakt hij dat het niet normaal is, waarbij diezelfde dvd wel perfect werkt als ik het afspeel in m'n dvd-brander. Games starten ook niet meer op (zware games toch tenminste bv. BF2, C&C3, ...).
Ik heb ondertussen al eens m'n behuizing open gevezen en gezien of er misschien een kabel niet goed geconnecteerd zat, of niet goed aangesloten was. Ik heb al gezocht naar zo'n kuis-cd die de lens van de speler zou moeten kuisen, maar sommigen raden me dat af
. Nou, als het van mij afhangt koop ik gewoon een nieuwe, want zo duur zijn die tegenwoordig niet meer (vind ik). Maar vooraleer ik hersenloos ging spenderen wou ik hier toch nog eventjes om raad komen vragen voor een goeie DVD-lezer, of in een keer een 2de brander, of misschien een alternatief om het probleem met het huidige apparaat op te lossen.
Alvast bedankt.
Ik heb ondertussen al eens m'n behuizing open gevezen en gezien of er misschien een kabel niet goed geconnecteerd zat, of niet goed aangesloten was. Ik heb al gezocht naar zo'n kuis-cd die de lens van de speler zou moeten kuisen, maar sommigen raden me dat af
Alvast bedankt.