Na de aankoop van de mislukte laptop heb ik nagedacht om er eentje samentestellen want zo denk ik dat de pc langer meegaat en minder kapot gaat.
Ik wou graag een goeie game pc rond de 1500 euro en daarvoor heb ik ook paar eisen
Eisen:
1:3 jaar garantie
2: spellen moeten goed speelbaar zijn en ook als er na 2 jaar weer nieuwe spellen ofzo komen
3: Hij moet na 3 jaar nog uitbreidbaar zijn
4: Zou ik gaan overclockenof niet?
Heb zelf al geprobeert een systeem samentestellen
Processor E6700
Omdat die erg snel is en maar 280 euro kost^^
Moederbord
Heb ik weinig verstand van ik wil 1 dat uitbreidbaar is en 4 ram slotjes zijn en max 8 gb en natuurlijk ook uitbreidbaar
Videokaart
8800 GTS 640 Mb of 8800 GTX
Ze zijn volgens mij wel goed en ondersteunen Dirext10 en zullen denk ik alleen nieuwe games wel aankunnen
Ram
1 slotje van 2 gb zodat ik later meer erbij kan doen(merk kingston?) of is beter 2 ram van 1 gb erin te doen?
Hardeschijf
2 van 320 gb klinkt wel goed en ze zeiden dat seagate wel goed was?En is het beter om 1 erg snelle harde schijf te nemen voor windows?
Fan's en Koelers
ik wou er eigenlijk 5 fans en koelers erin zodat de pc niet te warm wordt heb slechte ervaring met pc's die wel erg warm werden
Kast
Ik zat te denken over iets zoals alienware maar Cooler Master Mystique 632 Steel,Sidew,Black + Silv Front vond ik ook mooi en kost 66 euro
Voeding
Heb ik weinig verstand van en heb jullie raar nodig
Vragen:
1 Wat vor verschil zitten tussen voedingen
2 Wat voor merk koeler koelt het beste?
3 1 slotje ram van 2 gb? of is beter 2 slotjes van 1 gb te kopen
Dit heb ik via tijdschriften gevonden en op google
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Als jullie nog overige aan- of opmerkingen hebben; brand los.
Milad
ps als het dit keer weer niet goed is effe melden dan verander ik het want dat is beter dan locken^^
Ik wou graag een goeie game pc rond de 1500 euro en daarvoor heb ik ook paar eisen
Eisen:
1:3 jaar garantie
2: spellen moeten goed speelbaar zijn en ook als er na 2 jaar weer nieuwe spellen ofzo komen
3: Hij moet na 3 jaar nog uitbreidbaar zijn
4: Zou ik gaan overclockenof niet?
Heb zelf al geprobeert een systeem samentestellen
Processor E6700
Omdat die erg snel is en maar 280 euro kost^^
Moederbord
Heb ik weinig verstand van ik wil 1 dat uitbreidbaar is en 4 ram slotjes zijn en max 8 gb en natuurlijk ook uitbreidbaar
Videokaart
8800 GTS 640 Mb of 8800 GTX
Ze zijn volgens mij wel goed en ondersteunen Dirext10 en zullen denk ik alleen nieuwe games wel aankunnen
Ram
1 slotje van 2 gb zodat ik later meer erbij kan doen(merk kingston?) of is beter 2 ram van 1 gb erin te doen?
Hardeschijf
2 van 320 gb klinkt wel goed en ze zeiden dat seagate wel goed was?En is het beter om 1 erg snelle harde schijf te nemen voor windows?
Fan's en Koelers
ik wou er eigenlijk 5 fans en koelers erin zodat de pc niet te warm wordt heb slechte ervaring met pc's die wel erg warm werden
Kast
Ik zat te denken over iets zoals alienware maar Cooler Master Mystique 632 Steel,Sidew,Black + Silv Front vond ik ook mooi en kost 66 euro
Voeding
Heb ik weinig verstand van en heb jullie raar nodig
Vragen:
1 Wat vor verschil zitten tussen voedingen
2 Wat voor merk koeler koelt het beste?
3 1 slotje ram van 2 gb? of is beter 2 slotjes van 1 gb te kopen
Dit heb ik via tijdschriften gevonden en op google
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Als jullie nog overige aan- of opmerkingen hebben; brand los.
Milad
ps als het dit keer weer niet goed is effe melden dan verander ik het want dat is beter dan locken^^
[ Voor 13% gewijzigd door weebeast op 10-05-2007 17:39 ]