Toon posts:

Nieuwe Pc 800 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
Ik wilde dus een nieuwe pc aanschaffen.
Ik wil de pc vooral gebruiken om te gamen. Vooral voor WoW maar het probleem is dat ik er gewoon niks vanaf weet. En wilde tog graag een snellere pc met mooie glimmende(WoW) beelden. :*)
verder wil ik er ook nog een monitor bij al heb ik geen idee of ik nu wel voor een 22'' moet gaan omdat mischien over een paar jaar alles er tog beter uit ziet op een 19".

Dit moet t dan in grote lijnen worden:

processor: intel duo core.(al die nummertjes en letters weet ik niks van af)
moederbord:?!?
videokaart: nvidia geforce 8800 gts 320 mb.? ik weet alleen niet welk merk ik moe doen (xfx-asus-club 3D- enz.)
harde schijf:100gb is voor mij al genoeg
geheugen: 2gb (667 mhz).
voeding : 400 watt. kweenie of dit genoeg is en heb ook geen flauw idee welk merk.
draadlooos netwerk kaart: ik heb geen idee welk merk goed is en hoe duur zon ding is.
kast:t liefst een goedkope(of dat moet al fataal zijn)

Ik vraag me verder ook af waar ik de pc moet bestellen.
Ps:monitor zit niet bij die 800 euro maar wil gewoon weten wat voor formaat/merk jullie me aanraden.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik denk dat je een paar keer dezelfde reactie krijgt, maar:
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Weinig zelf uitgezocht, wij gaan het niet voor je doen. In ieder geval de meeste mensen niet ;)

Edit:
Er staan trouwens veel pc's met verschillende budgets in de topics in:
Complete Systemen & Laptops

Daar moet wel iets te vinden zijn toch?

[ Voor 55% gewijzigd door Kixtart op 10-05-2007 16:34 ]

☻/
/▌
/ \

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Gewoon de Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2007 goed lezen en dan aan je budget aanpassen ;) Meeste systemen daar zijn al inc. monitor; dus volgens mij kun je het 'Multimedia' systeem bijna 1-op-1 overnemen ;)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Caasboer, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.