Ik heb een XML lijst die ik met javascript inlees (AJAX). Naar aanleiding van de XML genereer ik met javascript een data lijst met de gegevens uit de XML. De DIV tag waar ik alles in stop heeft een class die goed werkt. Als ik de datalijst er statisch (dus hard intypen) in stop dan herkend IE de css class wel en geeft hij alles mooi weer. Maar als ik de lijst weer dynamisch laat genereren negeert IE de css class. Ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen, want als je hard invoert doet hij het wel nl.
In FF werkt alles wel goed. hebben jullie een idee? Hieronder de code die de lijst genereert
In FF werkt alles wel goed. hebben jullie een idee? Hieronder de code die de lijst genereert
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
| var list = document.getElementById('ajaxLocatieList'); list.innerHTML = ""; // creates a <table> element and a <tbody> element var divHeader = document.createElement("div"); // foto toevoegen var cell = document.createElement("span"); var cellText = document.createTextNode("Foto"); cell.appendChild(cellText); cell.setAttribute("class", "img") divHeader.appendChild(cell); // titel toevoegen var cell = document.createElement("span"); var cellText = document.createTextNode("Titel"); cell.appendChild(cellText); cell.setAttribute("class", "titel") divHeader.appendChild(cell); // provincie var cell = document.createElement("span"); var cellText = document.createTextNode("Provincie"); cell.appendChild(cellText); cell.setAttribute("class", "provincie") divHeader.appendChild(cell); // rating var cell = document.createElement("span"); var cellText = document.createTextNode("Rating"); cell.appendChild(cellText); cell.setAttribute("class", "rating") divHeader.appendChild(cell); // div toevoegen list.appendChild(divHeader); divHeader.setAttribute("id", "header"); var xmlDoc = request.responseXML; // obtain the array of markers and loop through it var markers = xmlDoc.documentElement.getElementsByTagName("marker"); for (var i = 0; i < markers.length; i++) { // obtain the attribues of each marker var id = markers[i].getAttribute("id"); var titel = markers[i].getAttribute("titel"); var desc = markers[i].getAttribute("desc"); var prov = markers[i].getAttribute("prov"); var rating = markers[i].getAttribute("soort"); // populate list var divItem = document.createElement("div"); // foto toevoegen var cell = document.createElement("span"); var img = document.createElement('img'); img.src = 'image.php?id=' + id; img.setAttribute('width', '67'); img.setAttribute('height', '50'); img.alt = titel; cell.appendChild(img); cell.setAttribute("class", "img") divItem.appendChild(cell); // titel toevoegen var cell = document.createElement("span"); var href = document.createElement("a"); href.setAttribute('href', "locatie.php?id=" + id); var linkText = document.createTextNode(titel); href.appendChild(linkText); cell.appendChild(href); cell.setAttribute("class", "titel") divItem.appendChild(cell); // provincie var cell = document.createElement("span"); var cellText = document.createTextNode(prov); cell.appendChild(cellText); cell.setAttribute("class", "provincie") divItem.appendChild(cell); // rating var cell = document.createElement("span"); var cellText = document.createTextNode(rating); cell.appendChild(cellText); cell.setAttribute("class", "rating") divItem.appendChild(cell); // div toevoegen list.appendChild(divItem); divItem.setAttribute("class", "item"); } |