Toon posts:

welke WLAN Netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn desktop pc aansluiten op mijn draadloos netwerk waarvan de router ongeveer 20 m verderop staat. Ik veronderstel dat ik dan alleen een draadloze netwerkkaart nodig heb maar ik weet niet welke ik moet kopen in de pricewatch variëren de prijzen voor draadloze netwerkaarten van €8.95 tot € 215.77. Zo u iemand me advies kunnen nemen

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-03 16:10
Ik heb net gewoon bij de mycom voor 25 euro een asus 138g v2 pci kaarjte gehaald, omdat ik weet dat ik dat ding ook met linux aan de gang krijg. probeer gewoon zo'n kaartje en klaar ben je :)

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:37

lier

MikroTik nerd

Als je op Internet zoekt op review, dan moet het je vast lukken om bruikbare informatie te vinden. Zoiets...

Vaak kunnen de externe antennes afgekoppeld worden en vervangen door betere, misschien nog interessant ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb zelf slechte ervaringen met een 138g van Asus..heb er eentje in mn PC zitten op zolder, en kan mn Linksys router daar nét mee vinden in mn woonkamer. Daarentegen kan mn laptop op zolder met een 3COM USB stick wel een goed signaal oppakken, evenals mn PSP.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

USB sticks is sowieso NO-GO!
Door timesharing is het er niet goed geschikt voor.
Ik zou persoonlijk voor een goedkoop kaartje gaan, als 'ie maar een antenne aan een kabeltje op een pootje heeft.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:02
Geen USB stick halen > slechte ontvangst + kost je een USB poort.
Geen Sweex
Geen Trust

Merken die meestal wel goed werken:
Linksys, SMC, Intel, 3Com (en nog veel meer, maar dit zijn er een paar die ik zo uit m'n hoofd weet ;) )
Pagina: 1