"Deze Computer" opent "Mijn Documenten"

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb een erg raar en vervelend probleem waar ik met de search van GoT en Google helaas niet uitkom. Als ik "deze computer" open met sneltoets windows+e of met de sneltoets op m'n toetsenbord dan opent er een venster met mijn documenten ipv deze computer. Als ik op het bureaublad direct deze computer aanklik dan opent het wel goed.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

• BertusG
  • Niet online
Helaas is dit alleen van toepassing op het programma litestep. Heb ondertussen een aantal programma's geprobeerd maar geen van die programma's kan ook de standaard windows toetsencombinaties als winkey-e en winkey-d aanpassen.

Erg lullig en irritant probleem omdat ik winkey-e altijd gebruik(te) maar het nu dus zeer irritant is dat deze computer niet meer wordt geopend.

Verwijderd

Powertoys tweakui bij microsoft.com

Explorer>Command keys> eigenschappen van gewenste item, en ff iets anders aanvinken en weer terug op default zetten en dan sluiten, apply drukken en kijken of de toetsen dan wel weer goed staan.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Je kunt in bovengenoemd tweakui de volgorde van de My Computer / My Documents iconen op je desktop aanpassen. Dit werkt volgens mij ook door in Explorer. Dus: via TweakUI My Coomputer als eerste icoon instellen en probleem opgelost!

• BertusG
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:25:
Powertoys tweakui bij microsoft.com

Explorer>Command keys> eigenschappen van gewenste item, en ff iets anders aanvinken en weer terug op default zetten en dan sluiten, apply drukken en kijken of de toetsen dan wel weer goed staan.
Helaas dit werkt ook niet, ook al stel ik in dat hij een ander programma moet openen bij my computer dan nog opent hij mijn documenten.
schaduw schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:48:
Je kunt in bovengenoemd tweakui de volgorde van de My Computer / My Documents iconen op je desktop aanpassen. Dit werkt volgens mij ook door in Explorer. Dus: via TweakUI My Coomputer als eerste icoon instellen en probleem opgelost!
Ook de volgorde aanpassen werkt helaas niet. Overigens als ik C:\WINDOWS\explorer.exe handmatig start dan opent het ook met mijn documenten..

[ Voor 5% gewijzigd door BertusG op 11-05-2007 16:04 ]

Pagina: 1