Toon posts:

pc aansluiten op tatung v27mmcx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers.

ik heb een tijd terug ook een tatung lcd gekocht. namelijk de v27mmcx. hij doet het prima alleen heb ik wat problemen met het aansluiten van de tv op mijn pc. als ik hem aansluit met de bijgeleverde dvi naar hdmi kabel krijg ik wel gewoon goed beeld. maar de enigste resolutie die hij pakt is de 1280x720. als ik andere resoluties probeer toe te voegen zegt hij dat die allemaal invalid zijn. dmv overscan shift krijg ik het beeld nog een beetje passend. maar het probleem is dat hij games helemaal niet afspeelt. die krijgen dan allemaal een error.
dus toen ben ik maar een vga kabel gaan halen. aangezien de tv zo het liefst wordt aangesloten op een pc. hopelijk is het beeld nog even strak. helaas heb ik dat nog niet kunnen ervaren want als ik de pc aanslui via vga krijg ik de boodschap "out of range" en geen beeld. ik snap ff niet waarom hij hem nou niet pakt via vga en wel via hdmi.
nu heb ik dus 2 vragen. is het mogelijk om via dvi hdmi hem in een goede resolutie werkend te krijgen? En waarom krijg ik geen beeld via de vga?

khoor het graag ;)