• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03 10:11
ik heb net een nieuw frontje voor mijn 6210 gekocht maar ik krijg die orginele er niet af...

Ik weet dat je eerst die 4 schroefjes eraf moet halen en ik heb daar ook het gereedschap voor.
Maar de bovenkant blijft vastklemmen, weet iemand hoe het wel kan.?

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gewoon zachtjes heen en weer bewegen.
Niet forceren.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Wat voor kleuren kun je die frontjes allemaal kopen dan voor de 6210. Gewoon de standaard kleuren? (zwart/rood en grijs)

En wat kosten die krengen?

Thanks

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ja, waar heb je dat frontje gekocht?
* Accident wil heel graag een origineel grijs frontje!

Verwijderd

Ik wist niet dat ik op mijn nokia 6210 het frontje kan afhalen. Hmmmm....biedt mogeljkheden natuurlijk :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Openschroeven van de 6210 was me al gelukt, maar aan dat frontje heb ik me ook nog niet gewaagd.

Misschien dat ze in Beverwijk al frontjes hebben?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Hoe bevalt de 6210???

Zit er nl ook over te denken om 'm aan te schaffen..lijkt me wel een relaxt toestelletje*D

Verwijderd

heb 'm ook - had hiervoor een 6150
is zeker de moeite waard!

tip: lees de PDF handleiding eens door op de Nokia site (ook van andere Nokia toestellen)
geeft een goed overzicht van de specs!

Verwijderd

Heb ik al wel gedaan, is het eerste wat ik doe als ik geinsteresseerd ben in een telefoon..

Maar het gaat me er vooral om of de bediening een beetje makkelijk is, logische menu's, duidelijk etc.???

Verwijderd

Dan moet je bij deze relekste foon zijn :7

• procyon
  • Laatst online: 16-03 10:11
allemaal leuk en aardig,
maar niemand weet het dus..

Frontjes heb ik gekocht bij een groothandel.

Verwijderd

Jawel.. Gump had gelijk.. Als al de schroeven los zijn blijft het frontje "hangen" aan het Infrarood covertje... zachtjes "wrikken" (beetje doorzetten mag..:) ) en los is tie... ..
Als je t niet zelf aan durft (Wat doe je hier bij tweakers.. hehe... ) Kun je ook bij een KPN ( I know, vies woord ) Bussines Center langs gaan.. Kunt altijd vragen aan de Technische jongens daar.. vaak relaxte gozers..
Succes..
Pagina: 1