Eeuhm, ik snap niet echt waarom je dat vraagt. Want [google=IIS] + [google=.NET Framework] + [google=ASP.NET] + steeds de eerste hit = alle antwoorden. Ook staat dat ongetwijfeld allemaal uitgelegd in de handleiding en op Microsoft.com (o.a.
www.microsoft.com/technet/windowsserver/sharepoint), waar je al op was gewezen). Ja, gratis. Mits je Windows hebt
Het is bij dergelijke serverproducten heel erg nodig om de handleiding te lezen voordat je gaat installeren; zeker als je halverwege vastloopt (op dat moment lees je en de foutmeldingen en de handleidingen

). Ik stel voor dat je dat even doet.
Omdat dit allemaal puur handleidingenwerk is en het topic derhalve niet binnen het
Het algemeen beleid past, ga ik het topic hier sluiten. Probber ajb eerst zelf tot een antwoord te komen (zie ook je mail) en geef aan waar je vastloopt ipv. te vragen naar dingen die je zelf eenvoudig kunt beantwoorden, dan denken we graag
mee.
offtopic:
Trouwens zie ik dat je de vragen stelt omdat je druk bezig bent met een pakketselectie: heel goed om dan ook hands-on te kijken (want een gemiddelde marketing afdeling eeuhm overdrijft

).
[
Voor 16% gewijzigd door
F_J_K op 10-05-2007 13:04
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)