Installeren Sharepoint Services 3.0?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06-2025
Ik heb net een pc geinstalleerd met Windows 2003 Server, SP1. Vervolgens wil ik hierop Sharepoint Services 3.0 installeren, en krijg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/3222/foutii6.png

Welke onderdelen/software moet ik precies installeren om hieraan te voldoen? En is dit te downloaden? Zo ja, waar?

Bedankt!!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Dat staat er gewoon :? Je screenshot legt *precies* uit wat je moet doen?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06-2025
chem schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:12:
Dat staat er gewoon :? Je screenshot legt *precies* uit wat je moet doen?
Zijn al deze onderdelen (IIS, .NET Framework, ASP.NET) legaal te downloaden, of zijn dit 'grote' pakketten waar licenties voor benodigd zijn?

Mvg

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

BvdH schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:19:
[...]

Zijn al deze onderdelen (IIS, .NET Framework, ASP.NET) legaal te downloaden, of zijn dit 'grote' pakketten waar licenties voor benodigd zijn?

Mvg
Koop eens een boek "Windows 20003 voor beginners" ofzo. IIS staat gewoon op de W2k3 installatie cd en en volgens mij beide andere ook. ASP.net in ieder geval.

En anders kan je wel even op download.microsoft.com kijken voor nieuwere versies van dot net of ASP.net

Ik krijg niet echt de indruk dat je zelf uberhaupt enige moeite hebt gedaan om een antwoord te vinden. GoT is geen helpdesk waar je je vragen neer kan plempen en wachten dat iemand anders het werk voor je doet.

[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 10-05-2007 12:55 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eeuhm, ik snap niet echt waarom je dat vraagt. Want [google=IIS] + [google=.NET Framework] + [google=ASP.NET] + steeds de eerste hit = alle antwoorden. Ook staat dat ongetwijfeld allemaal uitgelegd in de handleiding en op Microsoft.com (o.a. www.microsoft.com/technet/windowsserver/sharepoint), waar je al op was gewezen). Ja, gratis. Mits je Windows hebt :+

Het is bij dergelijke serverproducten heel erg nodig om de handleiding te lezen voordat je gaat installeren; zeker als je halverwege vastloopt (op dat moment lees je en de foutmeldingen en de handleidingen ;) ). Ik stel voor dat je dat even doet.

Omdat dit allemaal puur handleidingenwerk is en het topic derhalve niet binnen het Het algemeen beleid past, ga ik het topic hier sluiten. Probber ajb eerst zelf tot een antwoord te komen (zie ook je mail) en geef aan waar je vastloopt ipv. te vragen naar dingen die je zelf eenvoudig kunt beantwoorden, dan denken we graag mee.

offtopic:
Trouwens zie ik dat je de vragen stelt omdat je druk bezig bent met een pakketselectie: heel goed om dan ook hands-on te kijken (want een gemiddelde marketing afdeling eeuhm overdrijft :+ ).

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 10-05-2007 13:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.