Is het mogelijk dat wanneer iemand zich met *@chello.nl registreert dattie dan automgisch de prefs krijgt zoals ze nu default zijn maar iemand met @home de compressie uitgezet wordt en de treads bij reageren aan. Voor stakkers zoals ik met casema (misschien handig als je gewoon je provider kunt kiezen bij registratie?) default alle bandbreedte verslinde dingen uit? OF maak die k*t prefs es gewoon profile opties, want ik wordt er een beetje ziek van om elke week m'n prefs in te stellen... (doe veel op andere pc's, ook gotten bij klanten enzo terwijl windhoos update ofzo bezig is... )
In je profile is op zich ook wel handig ja 
Maar aan de andere kant, thuis (casema) zet ik alle plaatjes en weet ik wat uit, maar op mn werk (2 Mbit) heb ik alles maximaal aangezet...
Dus voor beide dingen is wel wat te zeggen.. nu heb je tenminste per pc een instelling zodat je dat kan instellen naar gelang je inetverbinding.
Maar aan de andere kant, thuis (casema) zet ik alle plaatjes en weet ik wat uit, maar op mn werk (2 Mbit) heb ik alles maximaal aangezet...
Dus voor beide dingen is wel wat te zeggen.. nu heb je tenminste per pc een instelling zodat je dat kan instellen naar gelang je inetverbinding.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
mja... da's waar... maar je zou een default moeten kunnen definiëren in je profile vind ik, zodat je degene die je het meest gebruikt default houd. (Want ik heb ongeacht mun verbinding het max. posts per thread blz. altijd op 256 staan...)