Beste lezer,
Ik hoop dat je mij kunt helpen;
Mijn computer - een compaq +-1000mhz, 512 mb ddr, Nvidia GLoria II - toont sinds kort (plotseling) een mankement.
Terwijl ik op internet surfte, werd mijn scherm plotseling zwart, zonder dat hij standby ging
(lampje bleef aan). Toen ik het scherm uit en aan zette, werkte het weer, maar zaten er horizontale strepen in het beeld.
Deze strepen zitten er sinds dat moment altijd (tijdens tekstverwerken, surfen, spel..)
en worden sterker als ik donkere dingen op het scherm heb (deze worden horizontaal uitgesmeerd) zie afbeelding.

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd:
Ik weet zeker dat het niet door mijn monitor komt.
Ik heb de systeemkast stofvrij gemaakt (zonder resultaat).
en alle virusscans gerund die ik heb. (zonder gewenst resultaat)
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? En wat de oplossing kan zijn.
Alvast bedankt voor je reactie!!
Met vriendelijke groet,
You-Know-Who
Ik hoop dat je mij kunt helpen;
Mijn computer - een compaq +-1000mhz, 512 mb ddr, Nvidia GLoria II - toont sinds kort (plotseling) een mankement.
Terwijl ik op internet surfte, werd mijn scherm plotseling zwart, zonder dat hij standby ging
(lampje bleef aan). Toen ik het scherm uit en aan zette, werkte het weer, maar zaten er horizontale strepen in het beeld.
Deze strepen zitten er sinds dat moment altijd (tijdens tekstverwerken, surfen, spel..)
en worden sterker als ik donkere dingen op het scherm heb (deze worden horizontaal uitgesmeerd) zie afbeelding.

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd:
Ik weet zeker dat het niet door mijn monitor komt.
Ik heb de systeemkast stofvrij gemaakt (zonder resultaat).
en alle virusscans gerund die ik heb. (zonder gewenst resultaat)
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? En wat de oplossing kan zijn.
Alvast bedankt voor je reactie!!
Met vriendelijke groet,
You-Know-Who