Ok, ik heb heb alles inmiddels geprobeerd. Het wil gewoon niet lukken om XP of Vista werkend te krijgen op een Raid 0 array.
Gaat om volgende systeem:
Asus a8n-e @ 1013 Bios
AMD64 3500+
2x 300GB Maxtor Diamond
Tot nu toe geprobeerd:
1. Strippin Array aangemaakt, Vista Ultimate DVD erin -> I/O Error
2. Mirror Array aangemaakt, Vista Ultimate DVD erin -> I/O Error
3. Stripping Array aangemaakt, Vista Business DVD erin --> Installatie problemen
4. Stripping Array aangemaakt, XP cd erin, floppy met nieuwste raid drivers -> Kan array niet vinden
5. Stripping Array aangemaakt, XP cd erin, floppy met raid drivers van cdrom -> Kan array niet vinden
6. Stripping Array aangemaakt in Windows XP, Vista Ultimate DVD erin -> I/O error
7. Stripping Array aangemaakt in Windows XP, XP cd erin -> Kan array niet vinden
8. Andere Sata poorten geprobeerd, Stripping Array, XP cd erin -> kan array niet vinden
9. Anders kabels gepakt, Stripping Array, XP cd erin -> kan array niet vinden
Vreemde is ook dat als ik de array aan zet in dos, dat windows de hardeschijven wel herkend, maar niet kan installeren omdat er geen drivers gevonden kunnen worden.
Begin toch beetje hoop op een goed eind te verliezen. Heb vorige A8N-E al moeten terugzenden met defect, zou dit nummer 2 worden? Of helpt iemand mij uit de brand?
Edit:
Krijg nu ook melding: "No SiL controller was found in the system. Press the button to exit the application."
Applicatie geeft deze melding die bij A8N-E cdrom zat.
Gaat om volgende systeem:
Asus a8n-e @ 1013 Bios
AMD64 3500+
2x 300GB Maxtor Diamond
Tot nu toe geprobeerd:
1. Strippin Array aangemaakt, Vista Ultimate DVD erin -> I/O Error
2. Mirror Array aangemaakt, Vista Ultimate DVD erin -> I/O Error
3. Stripping Array aangemaakt, Vista Business DVD erin --> Installatie problemen
4. Stripping Array aangemaakt, XP cd erin, floppy met nieuwste raid drivers -> Kan array niet vinden
5. Stripping Array aangemaakt, XP cd erin, floppy met raid drivers van cdrom -> Kan array niet vinden
6. Stripping Array aangemaakt in Windows XP, Vista Ultimate DVD erin -> I/O error
7. Stripping Array aangemaakt in Windows XP, XP cd erin -> Kan array niet vinden
8. Andere Sata poorten geprobeerd, Stripping Array, XP cd erin -> kan array niet vinden
9. Anders kabels gepakt, Stripping Array, XP cd erin -> kan array niet vinden
Vreemde is ook dat als ik de array aan zet in dos, dat windows de hardeschijven wel herkend, maar niet kan installeren omdat er geen drivers gevonden kunnen worden.
Begin toch beetje hoop op een goed eind te verliezen. Heb vorige A8N-E al moeten terugzenden met defect, zou dit nummer 2 worden? Of helpt iemand mij uit de brand?
Edit:
Krijg nu ook melding: "No SiL controller was found in the system. Press the button to exit the application."
Applicatie geeft deze melding die bij A8N-E cdrom zat.
[ Voor 12% gewijzigd door Mesh op 09-05-2007 23:40 ]
Signature?