Toon posts:

[VISTA] XP + Vista op 1 schijf en evt terug naar 1 OS?

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft onlangs een nieuwe pc gekocht met de orginele Windows Vista CD erbij. Echter houdt hij nog nog maar ff lekker op Windows XP (gezien de vele ervaringen hierzo :+ )

Zelf heb op mijn eigen pc ook Windows XP op staan. Ondanks de vele negatieve evaringen van onze medeposters, wil ik toch graag eens zelf aan de levende lijve ondervinden over het wel en wee van de nieuwste telg uit Redmond :)

Ik heb een HD van 500 GIG onderverdeeld in 4 partities.
1ste partitie = Windows XP 50GIG
2de partitie = daar wil ik Vista op kwakken 50GIG
3de partitie = games 250GIG
4de partitie = backup 150GIG

Ik weet dat er dual boot mogelijk is, maar is het ook mogelijk dat als Vista mij toch heel erg tegenvalt, dat eraf kan halen en dat ik zo gewoon weer 1 OS op heb staan?

Of moet ik daarvoor nog speciale acties voor ondernemen?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:55:
Mijn vader heeft onlangs een nieuwe pc gekocht met de orginele Windows Vista CD erbij. Echter houdt hij nog nog maar ff lekker op Windows XP (gezien de vele ervaringen hierzo :+ )
Vergis je niet: Mensen die geen problemen hebben klagen niet ;)
Ik ben een zeer tevreden Vista-gebruiker
Zelf heb op mijn eigen pc ook Windows XP op staan. Ondanks de vele negatieve evaringen van onze medeposters, wil ik toch graag eens zelf aan de levende lijve ondervinden over het wel en wee van de nieuwste telg uit Redmond :)

Ik heb een HD van 500 GIG onderverdeeld in 4 partities.
1ste partitie = Windows XP 50GIG
2de partitie = daar wil ik Vista op kwakken 50GIG
3de partitie = games 250GIG
4de partitie = backup 150GIG

Ik weet dat er dual boot mogelijk is, maar is het ook mogelijk dat als Vista mij toch heel erg tegenvalt, dat eraf kan halen en dat ik zo gewoon weer 1 OS op heb staan?

Of moet ik daarvoor nog speciale acties voor ondernemen?
Geen probleem, als het op een losse partitie staat (en je even rondleest over de bootmanagers) kan je het later altijd nog weghalen :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu