Een paar uur geleden heb ik m'n XP geupdate, en toen hij vroeg om te herstarten heb ik "restart later" gekozen. Daarna nog een paar keer die popup gehad, maar telkens "later" gekozen. Dan ben ik gaan eten, en dus een paar uur van de PC weggeweest.
Kom ik terug, en is m'n PC geherstart.
De volgende entry vind ik in m'n eventlog:
Ik ben er zeker van dat er geen hackers aan het werk geweest zijn (virusscan, hijack this, firewall en firewall op de router allemaal negatief) ...
Sinds wanneer herstart Windows na updates uit zichzelf?
Kom ik terug, en is m'n PC geherstart.
De volgende entry vind ik in m'n eventlog:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Event Type: Information Event Source: USER32 Event Category: None Event ID: 1074 Date: 9/05/2007 Time: 21:05:10 User: NT AUTHORITY\SYSTEM Computer: RIPLEY Description: The process winlogon.exe has initiated the restart of RIPLEY for the following reason: No title for this reason could be found Minor Reason: 0x2 Shutdown Type: reboot Comment: For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. Data: 0000: 02 00 02 80 ... |
Ik ben er zeker van dat er geen hackers aan het werk geweest zijn (virusscan, hijack this, firewall en firewall op de router allemaal negatief) ...
Sinds wanneer herstart Windows na updates uit zichzelf?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)