Na enig speurwerk ben ik nog niet veel wijzer. Ik ben namelijk op zoek naar een vaste telefoon/telefoonset met een groot bereik, en als het maar enigszins kan; met trilalarm. Dit alles voor het tuincentrum van mijn ouders (de oude telefoons hebben hun beste tijd gehad).
Het signaal zal door de vele struiken/bomen op het tuincentrum behoorlijk worden gehinderd.. terwijl we toch overal bereik moeten hebben.
De meeste toestelletjes die ik tot nu toe kan vinden hebben een bereik buitenshuis van 300 meter. Ook heb ik enkele professionele setjes gezien, maar die vereisten weer een telefooncentrale.. Zo'n oplossing zou mijns inziens in eerste instantie simpelweg te duur zijn, en een telefooncentrale zou zoiezo overbodig zijn.
De SL serie van Siemens spreekt mij op dit moment erg aan (trilalarm & vuil/schok/waterbestendig)
; maar het bereik ervan zit ook bij de 300m, helaas..
Eigenlijk zijn er 3 eisen:
- Set van 2 of 3 telefoons
- Groot bereik
- Trilalarm
Het geheel mag zo'n 300 euro kosten.
Is er iemand die een geschikt setje weet/heeft gezien?
Het signaal zal door de vele struiken/bomen op het tuincentrum behoorlijk worden gehinderd.. terwijl we toch overal bereik moeten hebben.
De meeste toestelletjes die ik tot nu toe kan vinden hebben een bereik buitenshuis van 300 meter. Ook heb ik enkele professionele setjes gezien, maar die vereisten weer een telefooncentrale.. Zo'n oplossing zou mijns inziens in eerste instantie simpelweg te duur zijn, en een telefooncentrale zou zoiezo overbodig zijn.
De SL serie van Siemens spreekt mij op dit moment erg aan (trilalarm & vuil/schok/waterbestendig)
Eigenlijk zijn er 3 eisen:
- Set van 2 of 3 telefoons
- Groot bereik
- Trilalarm
Het geheel mag zo'n 300 euro kosten.
Is er iemand die een geschikt setje weet/heeft gezien?