Toon posts:

Kan geen muziek verzenden naar mobiel?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb hier een mobiel (Nokia 6230i)
en ik heb hier zoon bluetooth stick, alleen plaatjes verzenden doet hij goed maar als ik een muziek bestand van ong 4 á 5 mb dan stopt hij bij een kwart en zegt hij bestand verzenden mislukt....
Overgens mijn bluetooth sick is van sitecom type bluetooth adapter USB 2.0.
Ik heb van alles geprobeerd... op verschillende computer maar het blijft het zelfde doen....

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:47
misschien dat je mobieltje een maximum grootte heeft van ontvangen via bluetooth

heb je misschien een kabeltje?

Verwijderd

Topicstarter
Uhm...
Nee nog nooit erbij gezien nee...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Stopt je tel. ook als je een bluetooth verbinding maakt met een andere tel., en op die manier een MP3 oid verzend/ontvangt? Zo kun je uitsluiten of het aan je verbinding met de Sitecom stick ligt.

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik denk dat het bestand gewoon te groot is, er zijn meerdere telefoons met een maximum grootte van wat je kan ontvangen. Probeer anders eerst een klein muziekbestand.

[ Voor 8% gewijzigd door MRCL op 10-05-2007 00:49 ]

• Remond_FRL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-02 13:56
time out van het verzenden?

meestal blijft een actieve overdracht slechts enkele seconden actief.

het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:18
Mijn telefoon heeft dat af en toe ook... zwaar irritant... Wat er gebeurd, is dat als je iets via bluetooth stuurt, hij het eerst op het geheugen van de telefoon zelf opslaat. Later kan je hem handmatig naar je kaartje schrijven. Je telefoon staat dus vol. Dit kan betekenen dat je te veel foto's/berichten heb oid. Echter, mijn telefoon heeft een groot eigen geheugen (a 30 mb) dus ik heb dit probleem niet zo snel. Maar aangezien jij een al wat ouder toestel hebt, denk ik dat het aan het geheugen van je telefoon ligt.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Pagina: 1