Toon posts:

Hoofdtelefoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon met specifieke eigenschappen, als iemand me kan helpen..:

1) hij moet over je oren gaan: circumaural
2) hij mag max. 150 g wegen
3) hij moet een gesloten kast hebben
4) hij moet over je hoofd gedragen worden, niet in je nek
5) de kabel mag max. 1,5 m zijn OF de kabel moet er gemakkelijk uit te halen zijn
6) als het kan ook slechts één kabel, niet aan elk oor één

Prijs en merk maken niet uit.

Zelf heb ik er nog geen gevonden die aan deze eisen voldoet. 't Is voor outdoor gebruik met mp3-speler. Benieuwd of ie bestaat..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Je zoekt een beetje naar een auto met vierkante wielen die 320km/h haalt. Een hoofdtelefoon die 1.5m snoer heeft is meestal voor portable gebruik en klinkt zelden zo goed als een wat groter en zwaarder model. Die 150g is ook erg beperkt. Ook het feit dat je circumaural zoekt, is moeilijk te rijmen met bovenstaande eisen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Sennheiser HD25-1 voldoet aan alle eisen, behalve de eerste. Hij zit namelijk op je oor, niet er om heen.

Ik gebruik de mijne al dik een maand dagelijks, zowel thuis via mijn versterker als onderweg met mijn mp3 speler en hij bevalt werkelijk waar uitstekend.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Beyer DT770PRO (met coiled snoer) ook aan allemaal, behalve 2. Volgens mij zijn er geen circumaural headphones die 150g wegen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:16:
Sennheiser HD25-1 voldoet aan alle eisen, behalve de eerste. Hij zit namelijk op je oor, niet er om heen.
Als je die eerste eis laat vallen is de AKG K81 ook wel wat.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Volgens mij zoek je inderdaad het onmogelijke. Maar als je concessies wilt doen dan komen de eerder genoemde types inderdaad nog het dichtstbij.
Pagina: 1