Hey allemaal, ben op dit forum terecht gekomen nadat ik op internet zocht voor een oplossing voor mijn probleem. Uit de verschillende posts te lezen hebben jullie er veel vestand van
Dus hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een tijd geleden extra opslagruimte gekocht voor mijn pc, via USB-kabel (van het merk Maxtor)
Deze deed het altijd perfect (heb em nu 2 maanden), tot er iets raars gebeurde.
Probleem is als volgt:
Wanneer ik de PC opstart hoor ik eerst 1 bliepje (dat is normaal) en de ventilator gaat draaien,
allemaal zoals het hoort dus. Maar vervolgens blijft hij hangen in dit scherm,

(let niet op de flits)
normaal hoor je een aantal opstartgeluidjes uit de PC komen (tijdens dat scherm) en gaat die gewoon langs dat scherm.
Verder staat er:
GA-K8N Pro-SLI F6
Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+
<CPUID: 00020FF2
Daaronder staan de knoppen DEL, F9, F12 met daarachter hun functies
Maar die kan ik niet gebruiken... het toetsenbord doet het op dat moment ook niet.
Ik las op het forum ergens dat je alle snoeren die niet nodig zijn bij het opstarten eruit moest halen.
Dus dat deed ik, toen startte ik hem weer opnieuw op.... Daarna ging die wel voorbij dat scherm, maar toen kwam de volgende melding:
Ongeldige boot.ini
Er wordt opgestart vanaf c:/windows
Daarna start die door naar windows en is alles normaal.
Maar dan doet die extra opslagruimte het niet als ik het snoertje erin steek.
Net alsof die hem niet herkend.
Vervolgens PC uitgezet en aangezet met alle snoeren erin, maarja dan heb ik dus weer hetzelfde scherm als de foto. Daarna heb ik alleen het snoertje van het USB-opslagapparaat eruit gelaten. Dan startte die wel door. Maar met het snoertje erin kwam ik weer bij dat scherm van de foto
Hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd
Verder moet ik er nog bijzeggen dat ik niet veel verstand heb van computers, dus als iemand het weet, graag in makkelijke taal
Alvast bedankt!
Ik heb een tijd geleden extra opslagruimte gekocht voor mijn pc, via USB-kabel (van het merk Maxtor)
Deze deed het altijd perfect (heb em nu 2 maanden), tot er iets raars gebeurde.
Probleem is als volgt:
Wanneer ik de PC opstart hoor ik eerst 1 bliepje (dat is normaal) en de ventilator gaat draaien,
allemaal zoals het hoort dus. Maar vervolgens blijft hij hangen in dit scherm,

(let niet op de flits)
normaal hoor je een aantal opstartgeluidjes uit de PC komen (tijdens dat scherm) en gaat die gewoon langs dat scherm.
Verder staat er:
GA-K8N Pro-SLI F6
Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+
<CPUID: 00020FF2
Daaronder staan de knoppen DEL, F9, F12 met daarachter hun functies
Maar die kan ik niet gebruiken... het toetsenbord doet het op dat moment ook niet.
Ik las op het forum ergens dat je alle snoeren die niet nodig zijn bij het opstarten eruit moest halen.
Dus dat deed ik, toen startte ik hem weer opnieuw op.... Daarna ging die wel voorbij dat scherm, maar toen kwam de volgende melding:
Ongeldige boot.ini
Er wordt opgestart vanaf c:/windows
Daarna start die door naar windows en is alles normaal.
Maar dan doet die extra opslagruimte het niet als ik het snoertje erin steek.
Net alsof die hem niet herkend.
Vervolgens PC uitgezet en aangezet met alle snoeren erin, maarja dan heb ik dus weer hetzelfde scherm als de foto. Daarna heb ik alleen het snoertje van het USB-opslagapparaat eruit gelaten. Dan startte die wel door. Maar met het snoertje erin kwam ik weer bij dat scherm van de foto
Hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd
Verder moet ik er nog bijzeggen dat ik niet veel verstand heb van computers, dus als iemand het weet, graag in makkelijke taal
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 18:44 ]