Beste mensen,
Ik heb al een hele tijd een G5 muis van onze oude vertrouwde logitech, de muis doet het nogsteeds als een tiet en ben er tevreden mee. Maar ik kom nu net achter iets waarvan ik van ben van hoe kan dit nou.
Dat iets is dat ik geen settings tab meer heb, je weet wel, de tab in de setpoints settings met een toren er in waarmee je vanalles kan instellen voor je muis.
Ik heb vanalles geprobeerd, van de nieuwste versie tot de oudste versie, het verwijderen van alles van logitech, op de harddisk, in het register, muis aan andere poorten gehangen, en ga zo maar door. Het stomme is de muis werkt helemaal goed, krijg geen enkel conflict, behalve dan dat die tab weg is. Ik wil graag de dpi settings strakker zetten en configureren maar dit gaat nu dus niet. Dus ik heb maar weer versie 3.30 er op gezet.
Iemand ook dit probleem gehad?? zo ja wie kan mij hiermee helpen?
Mijn sys specs zijn als volgd, voor als het nodig is.
CAse Thermaltake Armor 8000A
PSU Enermax Liberty 620W
Motherboard = Asus Striker Extreme (Bios ver 1102)
Processor = Intel Core Duo E6700
CPU Cooler ZALMAN 9700 LED
RAM 2 GIG TwinX2048 6400C4PRO (running 44412)
Graphics card XFX GeForce 7900GTX 512MB DDR3 Extreme Edition
(PV-T71F-YDE (9,R) (Binnenkort 8800GTX of ultra)
Soundcard =Creative Labs XFI Music (Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro)
DVD drive= Nec 5800D
CDWriter= NEC 4570
Monitor = Dell 21 inch Triniton P1100 100mhz refreshrate 1024 768 rez
network card= onboard
Harddisk = 4x Western Digital Caviar SE WD3200ks 320 GB (7200rpm, SATA II, 16MB)
Greetingss van DrDeathhand
Ik heb al een hele tijd een G5 muis van onze oude vertrouwde logitech, de muis doet het nogsteeds als een tiet en ben er tevreden mee. Maar ik kom nu net achter iets waarvan ik van ben van hoe kan dit nou.
Dat iets is dat ik geen settings tab meer heb, je weet wel, de tab in de setpoints settings met een toren er in waarmee je vanalles kan instellen voor je muis.
Ik heb vanalles geprobeerd, van de nieuwste versie tot de oudste versie, het verwijderen van alles van logitech, op de harddisk, in het register, muis aan andere poorten gehangen, en ga zo maar door. Het stomme is de muis werkt helemaal goed, krijg geen enkel conflict, behalve dan dat die tab weg is. Ik wil graag de dpi settings strakker zetten en configureren maar dit gaat nu dus niet. Dus ik heb maar weer versie 3.30 er op gezet.
Iemand ook dit probleem gehad?? zo ja wie kan mij hiermee helpen?
Mijn sys specs zijn als volgd, voor als het nodig is.
CAse Thermaltake Armor 8000A
PSU Enermax Liberty 620W
Motherboard = Asus Striker Extreme (Bios ver 1102)
Processor = Intel Core Duo E6700
CPU Cooler ZALMAN 9700 LED
RAM 2 GIG TwinX2048 6400C4PRO (running 44412)
Graphics card XFX GeForce 7900GTX 512MB DDR3 Extreme Edition
(PV-T71F-YDE (9,R) (Binnenkort 8800GTX of ultra)
Soundcard =Creative Labs XFI Music (Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro)
DVD drive= Nec 5800D
CDWriter= NEC 4570
Monitor = Dell 21 inch Triniton P1100 100mhz refreshrate 1024 768 rez
network card= onboard
Harddisk = 4x Western Digital Caviar SE WD3200ks 320 GB (7200rpm, SATA II, 16MB)
Greetingss van DrDeathhand