Toon posts:

Apple update's voor Powerbooks G4

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers :) ik ben niet zo goed met appels dus ik vraag hier maar om hulp. Ik heb laatst de oude Apple van me vader gekregen. Het is een Powerbook G4, Het systeem is nu 10.3.nogwat. Nu vroeg ik me af, is het mogelijk om die te updaten?^^ Alles hoger dan 10.3.5 is goed. Want iedereen moet toch kunnen wowen op een laptop?:P

p.s. Als het kan, kan iemand dan ook de link hier plaatsen? tnx :)
tnx

Climax

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

10.3.9 is gratisch te verkrijgen via software update wat ingebouwd in in OS X. (Appeltje rechtsboven -> Software Update)

Als je 10.4.9 wilt zul je geld neer moeten leggen voor Tiger.
129 euro bij je lokale Apple Centre, anders bij de apple store.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Of het moet zijn dat je student bent, daar is Apple heel lief voor en dan mag je Tiger voor zo'n 80 euro meenemen als ik me niet vergis (Apple Online Store iig)

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Dan nog.
Voor een update van OS 10.x.y moet je voor een hoger cijfertje x betalen en voor een hoger cijfertje y niet.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Hoi Gazzamah,

Welkom hier in Apple Talk en natuurlijk gefeliciteerd met je Powerbook G4 (mooi speeltje, heb er zelf ook nog altijd één).

Hier op Gathering of Tweakers verwachten we wel dat je zelf wat meer moeite doet voor je je vraag in een (al dan niet nieuw) topic stelt. Zoals je misschien merkt aan de reacties, had je het antwoord op je vraag ook makkelijk zelf kunnen vinden, bijvoorbeeld door op de site van Apple te kijken, of te [google=update mac os x 10.3]. Dan had je misschien ook deze nuttige Wikipedia-pagina over Mac OS X gevonden.

In ieder geval is het dus inderdaad zo dat je bij Mac OS X voor minor version updates niet hoeft te betalen (10.x.1 naar 10.x.2), maar voor major version updates wel (10.3 naar 10.4).

Ik sluit dit topic nu, dus kijk ook even in de [faq]FAQ[/faq] voor meer informatie over wat we hier van je verwachten :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Dit topic is gesloten.