Toon posts:

[SBS 2003 R2]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ken me iemand verder op weg helpen, Ik heb een configuratie ingevoerd op een SBSserver 2003 die ervoor zorgt dat Activesync kan syncen via het internet of over WiFi. Maar bij de eerste configuratie op de PDA zelf krijgen we een melding waarin staat, de Vergrendelinspolicy van het toestel staat ingesteld op de server en dat die instellingen overgenomen worden.

De vergrendeling doet zich voor om de 3 min en deze bestaat uit een pincode van 4 cijfers,
2de keuze is een sterke alfanumerieke code.

Ik ben op zoek waar die instellingen aan te passen zijn. Kan me iemand hier verder mee op weg helpen. Die vergrendelingstijd is zeer onhandig zeker als je de PDA ook gebruikt voor een TomTom aplicatie. Als deze actief is krijg je om de 3 min het venster die vraagt naar de PIN code.

Mvg
Tony

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Centraal geregeld via Exchange Policies, er is een speciale Mobile device Admin interface voor te krijgen.
Goed kijken in de ESM want daar kan je dat ook instellen overigens.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-02 08:21
Let overigens op als je de security policy aanpast dat ik tot op heden geen andere oplossing heb kunnen vinden dan een Harde reset van de PDA voordat de nieuwe instellingen worden aangepast. Al helemaal bij een versoepeling van de beveiliging.