Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.portablegear.nl/media/visuals/reviews/groot-480/nokia-n95-01.gif

Wat een mooi toestel. Maar wat een drama als je er op moet wachten.
  • Hi
  • Telfort
  • Vodafone
  • Orange

Ze zeggen het allemaal te hebben, maar wat een drama als je de N95 bij ze besteld. Neem mijn situatie nou... Ik belde Hi klantenservice op om te vragen wanneer ik mijn abonnement kan opzeggen. Dat bleek al te kunnen, maar ze deden mij een mooie aanbieding voor de N95. Dit was voor het eerst dat ik van dit toestel hoorde. Ik meteen zoeken op internet en ja hoor.. wat een prachtig toestel. Nou meteen klantenservice terugbellen en zeggen dat ze het teostel wat mij betreft mochten deponeren in mijn brievenbus.

Ik ben al niet echt geduldig met dit soort dingen, dus meteen na 2 dagen bellen of ze al wat meer wisten. Ja, ze hadden het verstuurd. Wat een pech dat ik net voor het weekend stond. Dus nog 3 dagen wachten tot het maandag was.
Maandag voor het raam gezeten wachtende op de postbode, maar helaas... geen post, geen telefoon. Ik meteen weer bellen en vertelde het lieve meisje mij vriendelijk en hees dat het toestel was uitverkocht. Kon wel schelden op haar, maar daar was ze te lief voor, dus netje opgehangen, deur dicht gedaan, gordijn gesloten en met een kussen op mijn schoot en een zak chips in de hand zitten huilen....... oke, ik overdrijf..... maar wat wel waar is, is dat ik nog steeds de N95 niet heb.

Nu inmiddels ruim een week later: nog steeds geen telefoon en ik bel inmiddels al elke dag met de klantenservice van Hi. Ik ken ze bijna bij naam..... (wordt vervolgd)

Heb jij ook zoiets, of misschien zit jij ook te wachten op Hi en heb jij in dezelfde periode ook een bestelling gedaan (rond 2 mei)... dan kan je in deze topic al je verhalen kwijt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

En dat kon niet in dit topic?

Nokia N95 topic - deel 2

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja... hierboven dus mijn verhaal... En ik lees dus in verschillende topics dat veel mensen 'm WEL hebben en hoe geweldig dat ding wel niet is. Voorlopig kan ik (en velen met mij) alleen maar plaatjes kijken op nokia.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee!

PS.

Je bent trouwens wel snel... ;-) hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je zou even kunnen vragen of 'n Modje 'm kan afsplitsen vanuit 't centrale topic!
Vind dit topic btw wel goed moet ik zeggen. Ik volg 't N95-topic grotendeels maar telkens 't zelfde:
-Slider-functie geblaat
-krasjes boven de 3 geblaat
-Waar is die 't goedkoopst geblaat
-Wanneer en waar heb jij 'm besteld geblaat

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:37:
Je zou even kunnen vragen of 'n Modje 'm kan afsplitsen vanuit 't centrale topic!
Vind dit topic btw wel goed moet ik zeggen. Ik volg 't N95-topic grotendeels maar telkens 't zelfde:
-Slider-functie geblaat
-krasjes boven de 3 geblaat
-Waar is die 't goedkoopst geblaat
-Wanneer en waar heb jij 'm besteld geblaat
Thanks!

En inderdaad.. heel veel gezeur van mensen met hetzelfde probleem (wat nog niet eens bekend is bij Nokia zelf).

Maar moet eerlijk bekennen dat ik net nieuw ben op deze site, dus ken alle regels nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Gewoon naar de PHONEHOUSE, heb je vanmiddag je toestelletje al. Liggen schaars verspreid in nederland, moet lukken in een van de 180 winkels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan dat dan nog? Ik heb 'm namelijk via Hi telefonisch laten verlengen. En als ik hun mag geloven dan zou het toestel al (ongeveer een week) onderweg zijn....

Annuleren en in de winkel opnieuw laten verlengen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Ja, bel de klanten service 0612001200, of 1200 vanaf je mobieltje.
Vraag of je onder je verlenging uit kan??!! Als er uberhaupt al iets verlengd is.

"Cancel je order"

En bel wat TPH's in de buurt, dat je eraan komt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Frunnik schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:46:
Gewoon naar de PHONEHOUSE, heb je vanmiddag je toestelletje al. Liggen schaars verspreid in nederland, moet lukken in een van de 180 winkels!
Ja geen optie. Telefoon is geen 800 euro waard !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik snap het ook neit zo goed. Bij Smartphoneshop zijn ze gewoon op voorraad. Dus het nut van dit topic ontgaat me volledig.

Maar 700 euro voor een GSM. Amai, ben je dan wel goed wijs??

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 09-05-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Beetje onderhandelen, ze hebben niet voor niets Laagste Prijs Garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:53:
Ik snap het ook neit zo goed. Bij Smartphoneshop zijn ze gewoon op voorraad. Dus het nut van dit topic ontgaat me volledig.

Maar 700 euro voor een GSM. Amai, ben je dan wel goed wijs??
Bij verlening of een nieuwe abbotje is deze tel dat zekers te weten waardt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ThatsHollywood schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:56:
[...]

Bij verlening of een nieuwe abbotje is deze tel dat zekers te weten waardt ;)
Beetje lastig als je een pre-paid nummer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Frunnik schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:53:
Beetje onderhandelen, ze hebben niet voor niets Laagste Prijs Garantie!
Zo heb ik ook de PhoneHouse genakt door m'n 'n simlockvrije SE W880i mee te geven voor 'n spotprijs

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou... ik heb eens een rondje BC, TPH, TFT gedaan en ze hebben ze allemaal niet meer. Ze zeggen eigenlijk allemaal hetzelfde: Nokia heeft een probleem met het leveren. Toch sneu van zo'n bedrijf dat ze de druk niet aan kunnen. Het was ook te verwachten. Ze promoten dit toestel als een alles kunner en een computer op zakformaat. Dan kan je er volgens mij op wachten dat half Benelux 'm gaat halen.... toch?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:01:
[...]

Zo heb ik ook de PhoneHouse genakt door m'n 'n simlockvrije SE W880i mee te geven voor 'n spotprijs
Hey CLB, eerst kochten we al dezelfde laptop en nu ook nog dezelfde telefoon :D

Volgens mij heeft smartphoneshop.nl nog wel toestellen voorradig, ik kreeg vandaag een mail dat mijn contract geaccepteerd is en verwacht vanavond de mail dat het toestel is verzonden ( dat hoop ik tenminste (a) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:35:
[...]
Hey CLB, eerst kochten we al dezelfde laptop en nu ook nog dezelfde telefoon :D
Haha is dat zo.. Welke kleur heb jij van de W880i dan..!? Ik 'n zilveren, bevalt me uuuuber _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer ........, Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie. Voor de goede orde vermelden wij om te beginnen dat u zo vaak e-mailberichten naar T-Mobile stuurt dat sommige berichten nog niet beantwoord zijn voordat u alweer een nieuw bericht verstuurt. Op die manier loopt u het risico dat u of wij het overzicht verliezen en dat sommige vragen daardoor onbeantwoord blijven. U heeft geconstateerd dat T-Mobile de Nokia N95 aanbiedt via de Online Shop, terwijl u hetzelfde type toestel nog niet heeft ontvangen. U trekt hieruit ten onrechte de conclusie dat de nieuwe bestellingen voorgaan op de oude. Dit is namelijk niet het geval. Wanneer wij Nokia N95-toestellen binnenkrijgen leveren wij deze uit in volgorde van bestelling. Zoals wij u vandaag al eerder hebben gemeld kunnen wij u op dit moment nog niet zeggen wanneer u uw toestel ontvangt. Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien. Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice BV Jan Luysterburg

Terwijl de toestellen gisteren binnen zijn gekomen, normaal gesproken zou ik hem vandaag of morgen moeten ontvangen!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister iks
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11-2024
Eind april telefonisch besteld via Vodafone zakelijk. Tot op heden nog niet geleverd. Hierover vandaag nog gebeld met Vodafone zakelijk, men verwacht pas weer een nieuwe levering 6 juni.

Ok gebeld met diverse Vodafone city points, geen van alle hebben ze de N95 op voorraad en men weet ook niet exact te vertellen wanneer er weer toestellen binnen komen.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zowhee Mister Iks... dat is wel heel lang wachten. Ik hoop voor je dat je spoedig je toestel mag ontvangen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 07:03
Ondanks dat er bij Telecomadvies.nl (onderdeel van Belcompany) op de website staat "Goed leverbaar" is ook hier de N95 niet meer leverbaar. Ze hopen er volgende week nog een paar binnen te krijgen. :(

Wel leuk om dan te horen dat ze zowel bij Vodafone als Belcompany een paar maanden geleden zeiden
Met de verkoop van N95 zal het wel niet zo hard gaan. Is echt een toestel in het top-segment en daar is nou eenmaal niet zo heel veel animo voor.
Hebben ze zich dus blijkbaar mooi op verkeken. Ik had zo nog gewaarschuwd dat ze dit nog wel eens mis konden hebben......

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stimpy001 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:50:

Wel leuk om dan te horen dat ze zowel bij Vodafone als Belcompany een paar maanden geleden zeiden

[...]

Hebben ze zich dus blijkbaar mooi op verkeken. Ik had zo nog gewaarschuwd dat ze dit nog wel eens mis konden hebben......
Ge-wel-dig! Laat het een les voor ze zijn.... en ons zo snel mogelijk de N95 toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag contact gehad met de service dames van Hi en ze konden mij vertellen dat morgen (donderdag) de nieuwe lading N95's binnen komen en dat ze meteen (!) zullen verdelen onder de nog openstaande orders...

Nou, kijken of ik bij de gelukkige hoor of dat ik nog een week in de rij mag staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag, 2 weken geleden mezelf laten inschrijven voor het toestel in de Nokia shop in R'dam omdat dat sneller zou zijn dan de Klantenservice (daar 3 weken) en nu nog steeds geen verlossend belletje over dat het toestel binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik weer een mail van T-Mobile gekregen, en had ik tog gelijk, terwijl ze andere mensen de gelegenheid geven om de N95 te bestellen, lieten ze mij wachten.
Wat blijkt ik moet nog een week gaan w8en!

Dankjewel T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hoewel het wachten frusterend kan zijn is dit topic niet geschikt voor GoT. De discussie waarde ontbreekt nu eenmaal. Hiernaast is de levertijd ook niet bepaald een technisch aspect van het toestel, waar GoT zich graag op richt.

[ Voor 9% gewijzigd door Eggy op 10-05-2007 16:02 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.