Wat een mooi toestel. Maar wat een drama als je er op moet wachten.
- Hi
- Telfort
- Vodafone
- Orange
Ze zeggen het allemaal te hebben, maar wat een drama als je de N95 bij ze besteld. Neem mijn situatie nou... Ik belde Hi klantenservice op om te vragen wanneer ik mijn abonnement kan opzeggen. Dat bleek al te kunnen, maar ze deden mij een mooie aanbieding voor de N95. Dit was voor het eerst dat ik van dit toestel hoorde. Ik meteen zoeken op internet en ja hoor.. wat een prachtig toestel. Nou meteen klantenservice terugbellen en zeggen dat ze het teostel wat mij betreft mochten deponeren in mijn brievenbus.
Ik ben al niet echt geduldig met dit soort dingen, dus meteen na 2 dagen bellen of ze al wat meer wisten. Ja, ze hadden het verstuurd. Wat een pech dat ik net voor het weekend stond. Dus nog 3 dagen wachten tot het maandag was.
Maandag voor het raam gezeten wachtende op de postbode, maar helaas... geen post, geen telefoon. Ik meteen weer bellen en vertelde het lieve meisje mij vriendelijk en hees dat het toestel was uitverkocht. Kon wel schelden op haar, maar daar was ze te lief voor, dus netje opgehangen, deur dicht gedaan, gordijn gesloten en met een kussen op mijn schoot en een zak chips in de hand zitten huilen....... oke, ik overdrijf..... maar wat wel waar is, is dat ik nog steeds de N95 niet heb.
Nu inmiddels ruim een week later: nog steeds geen telefoon en ik bel inmiddels al elke dag met de klantenservice van Hi. Ik ken ze bijna bij naam..... (wordt vervolgd)
Heb jij ook zoiets, of misschien zit jij ook te wachten op Hi en heb jij in dezelfde periode ook een bestelling gedaan (rond 2 mei)... dan kan je in deze topic al je verhalen kwijt!!!