Ik heb voor een nette prijs de Sony NW-A1200 op het oog, een eenvoudige maar schijnbaar kwalittatief zeer goede mp3-speler die er leuk uitziet. Nu heb ik gelezen dat je om bestanden erop te zetten gebruik moet maken van de Sonicstage software van Sony, toch wel een nadeel. Is het ook zo dat je die perse moet gebruiken om bestanden te lezen van de speler? Ik heb namelijk een autoradio die USB-sticks en dus Mass Storage Devices kan lezen via een USB-poort maar vraag me af of deze combinatie gaat werken.
Voor zover ik weet moeten alle Sony NW-**** samenwerken met ofwel Sonicstage of Sony CONNECT... Dat is inderdaad een groot nadeel.
Hij ziet de apparaatjes wel als Mass Storage Device, maar als je er dan op die manier mp3's op zet speelt 'ie ze niet af (hij ziet ze niet). Als je deze dan echter in je autoradio doet gaat het waarschijnlijk wel weer werken, want deze pakt dan gewoon de bestanden van de Mass Storage Device af. Is alleen niet handig natuurlijk, dan moet je alles dubbel erop zetten om zowel op autoradio als op de player zelf af te kunnen spelen.
Heb zelf de NW-A1000, zo goed als hetzelfde.
Hij ziet de apparaatjes wel als Mass Storage Device, maar als je er dan op die manier mp3's op zet speelt 'ie ze niet af (hij ziet ze niet). Als je deze dan echter in je autoradio doet gaat het waarschijnlijk wel weer werken, want deze pakt dan gewoon de bestanden van de Mass Storage Device af. Is alleen niet handig natuurlijk, dan moet je alles dubbel erop zetten om zowel op autoradio als op de player zelf af te kunnen spelen.
Heb zelf de NW-A1000, zo goed als hetzelfde.