Laptop gaat niet meer aan!

Pagina: 1
Acties:

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist samen met iemand anders mijn laptop (een Sony Vaio) helemaal uit elkaar gehaald, om zo alle stof te verwijderen. Dit hebben we al wel eens eerder gedaan alleen deze keer hebben we echt elk onderdeel er wel uitgehaald.

Na hem weer in elkaar te hebben gezet doet hij het niet meer :( Het lampje van de voeding en de power lampje gaan aan en gaan dan ook meteen weer uit. De laptop blijft niks doen. Heeft iemand een idee waardoor dit komt? Aan een kortsluiting ofzo? Een verkeerde aansluiting? Ik hoop dat iemand me kan helpen.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 23:27
Zit je cpu nog goed?
zit je geheugen er nog goed in?

kabels geod aangesloten?
niet iets laten vallen tijdens het uit elkaar halen?
stekker aangesloten?

onderdelen netjes aangepakt met polsbandje?

[ Voor 13% gewijzigd door Boyd op 09-05-2007 14:08 ]

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 14:40

Praetextatus

the dutch_paki

Opnieuw openmaken en kijken of alles wel goed vast zit? De opties in dit geval zijn teveel denk ik.
Succes!

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• FerdiV
Mmm we denken dat het aan de CPU ligt, hij zit er nogal losjes op, toen hij eraf moest ging het veel moeilijker. Maar we weten niet of we echt moeten doordrukken, hoort zo'n CPU echt in zijn pinnen geklikt te worden?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

En daarom vervalt de garantie dus als je je laptop laat repareren door een niet-dealer :o

• FerdiV
Sequence schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:19:
En daarom vervalt de garantie dus als je je laptop laat repareren door een niet-dealer :o
Is dit antwoord op mijn vraag?

• FerdiV
Het groenelampje van de power en het oranje lampje van de batterij gaat dus aan en meteen weer uit, de laptop doet niks. Die 2 lampjes gaan dus wel heel even aan, dat zeg toch wel iets???

Verwijderd

FerdiV schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:30:
Het groenelampje van de power en het oranje lampje van de batterij gaat dus aan en meteen weer uit, de laptop doet niks. Die 2 lampjes gaan dus wel heel even aan, dat zeg toch wel iets???
Ja dat die storing maakt? Is het alleen op stroom of ook op accu zo?

Sequence z'n opmerking is inderdaad offtopic, maar als je verder _geen_ (of erg weinig) verstand hebt van hardware zou ik er ook niet teveel mee spelen :| Misschien zit er iets los maar er is ene hoop dat je kapot kan maken op zo een manier dat je het niet zelf kan repareren..

Niet iemand in de kenniskring die er even naar zou kunnen kijken en die er verstand van heeft?

• FerdiV
Het is bij batterij en op stroom zo.

• FerdiV
Trouwens nu valt ons ook op dat ook de scrol lock, caps lock en num lock ook even aan en uitgaan.

[ Voor 86% gewijzigd door FerdiV op 09-05-2007 14:53 ]

Pagina: 1