Random rebooten pc

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
Hallo,

Als eerste wil ik mijn excusses aanbeiden als dit het foute forum sectie is waarin ik heb geposted, maar ik ben ten einde raad..
Sinds nu al een paar weken heb ik dat mijn Windows gewoon random gaat rebooten. Ik hoef maar een bestand dat ik download te openen ipv opslaan en hij gaat instant in een reboot, hetzelfde met een aantal .exe openen die al op me pc stonden. Soms is het als ik gewoon CoD zit te spelen, of gewoon wat zit te surfen..

Ik word gewoon zo gek van dit dat ik de neiging krijg mijn moederbord te pakken en het doormidden te breken :( :(

Als log staat er alleen

De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x1000008e (0xc0000005, 0x00000000, 0xb76e0b84, 0x00000000). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini050907-03.dmp.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Verder niks... die logfile krijg ik nergens mee geopened en zal denkelijk ook niet veel eruit verstaan..

Als er iemand hier meer vanaf weet zou ik echt op mijn knieen smeken om mij aub hiermee te helpen |:( |:(

Alvast bedankt voor het lezen van dit bericht

Pascal

• markiew
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-12-2025
Volgens mij is 0x1000008e een bekende crash (heb niet echt de moeite genomen om de foutmelding op te speuren). Als ik jouw was zou ik het volgende doen:

1) Verder zoeken dan je neuse lang is op foutcode via google want dan heb je meer hits dan rechtstreeks via MS site.
2) Uitzoeken of het een warmte probleem kan zijn
3) " " stroom " "
4) " " virus " "

Succes!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:39

DataGhost

iPL dev

Lees de Windows XP en 2000 BSOD guide even door, zorg ervoor dat je het BSOD te zien krijgt en noteer de naam van de driver (als ik Google moet geloven kan er een drivernaam bij staan), kijk waar die van is en zorg voor nieuwe drivers.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is niet helemaal de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten ;)
Begin hier: PMG Beleid.

Neem tot slot ook eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door voor een uitleg over de werking van GoT. Het is hier namelijk niet de bedoeling om aantoonbaar de op het subforum geldende FAQ en het Beleid te overslaan voordat je een topic start ;)

Dit topic is gesloten.