Toon posts:

[GZ]Webruimte

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem, ik heb een clan die sof2 speelt maar nu wil ik z'n 63 mappen online zetten. (mappen om in te spelen) Uiteraard kan dit aantal nog uitbreiden. Nu ik zou ze wel op men website willen zetten maar in totaal is het z'n 244mb groot ... Ik heb zelf een website met 300mb waar ik nu z'n 50 al van gebruik en daar moet nog een 2de site opkomen en nog een hele boel. Toen ik ze gekocht heb heb ik berkend dat ik nog z'n 20mb over zou hebben als alles erop staat wat ik wil. Ookal moes tik het doen mijn datalimeit zou er gewoon van onder gaan ! Ik heb maar 16000mb dataverkeer. Wat ik dan dacht op deze pc te runnen. Maar ik heb wel 440GB aan ruimte, maar een datalimiet van 15GB ... Dat is dus ook al geen optie. Op gratis hosts gaat dat ook al niet, je kan niet eens 1mb in 1 X uploaden ... Daarom zoek ik mensen die nog wat ruimte over hebben en het voor mij kunnen hosten. Uiteraard zou ik liefst hebben 24/7 . Ik wil ook wel even zeggen nu ligt de datalimeit nog niet zo hoog omdat ik nog maar net met de site bezig ben. Heel conreet dus: Heb je ruimte over en wil je die delen met mij ? Vertel het me hier !

Alvast bedankt ! ;)

*EDIT*

Wie heeft er hier als Tweaker wat ruimte voor mij over op zijn webserver ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 13:52 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zelf hosten? Of ben je Belg omdat je over datalimieten begint?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad ik ben Belg. Kon je trouwens ook min ofmeer lezen Ik heb zelf maar 15GB datalimiet staat er allemaal in ;)

Mededeling: Je kan me ook steeds pm'en !

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 21:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Neem gewoon nog een 300MB/16GB accountje voor €2 per maand. Desnoods betaal je het met de hele clan, zit je op 20 cent per persoon (afhankelijk van hoeveel leden je clan heeft natuurlijk).

Om voor zo'n klein bedrag nou de liefdadigheid van anderen op te zoeken? :P

Ander idee: maak gewoon een torrent van die maps. Ben je ook klaar en het kost niks.

[ Voor 14% gewijzigd door Gizz op 09-05-2007 13:41 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:37:
Kon je trouwens ook min ofmeer lezen Ik heb zelf maar 15GB datalimiet staat er allemaal in ;)
Ik vond het niet duidelijk genoeg. Het had ook gekund dat je bij een hoster zat die maar 15 GB traffic toestond ofzo.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Naja, liefdadigheid van een anders, als je snel 300mb x (pakembeet) 100 man doet, zit al op ruim 30GB aan dataverkeer.

Er zijn veel (kwaliteit is dan natuurlijk niet super, maar goedkoop) dedicated bedrijfjes in amerika, grote opslag en vrij veel dataverkeer voor kleine bedragen per maand. Snelheid/support zal natuulijk stuk lager zijn, maar als het puur is voor wat files te hosten ben je daarmee makkelijk klaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Standaard in België van Belgacom is 10GB :P We hadden een aanvraag ignediend voor meer , die we vandaag net hebbeb.

[quoute=Gizz]
Neem gewoon nog een 300MB/16GB accountje voor €2 per maand. Desnoods betaal je het met de hele clan, zit je op 20 cent per persoon (afhankelijk van hoeveel leden je clan heeft natuurlijk).

Om voor zo'n klein bedrag nou de liefdadigheid van anderen op te zoeken? :P[quote] .1 Mijn members willen ook niet betalen en dat is ook rden waarom net mjin clan goed is. Wij zijn 1 van de enigste clans die 100% gratis is ! Zelf bne ik 14 en heb dus ook gene geld genoeg voor nog een site te kopen. Dit was al een cadeau... (In totaal 40€ per jaar domein inbegrepen.) Ook odmat het voor mji de beste host is .

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Als het echt helemaal niks mag kosten zou ik er dus een torrent van maken. Dat hele systeem is juist voor dit soort zaken opgezet.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:41:
Naja, liefdadigheid van een anders, als je snel 300mb x (pakembeet) 100 man doet, zit al op ruim 30GB aan dataverkeer.

Er zijn veel (kwaliteit is dan natuurlijk niet super, maar goedkoop) dedicated bedrijfjes in amerika, grote opslag en vrij veel dataverkeer voor kleine bedragen per maand. Snelheid/support zal natuulijk stuk lager zijn, maar als het puur is voor wat files te hosten ben je daarmee makkelijk klaar.
Inderdaad ! Ik heb nu al op mijn forum z'n 30 member die in het clanvak gevraagd hebben achter de mappen ...

Verwijderd

Topicstarter
Gizz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:45:
Als het echt helemaal niks mag kosten zou ik er dus een torrent van maken. Dat hele systeem is juist voor dit soort zaken opgezet.
Dat kan ik doen als laatste alternatief. Persoonljik zie ik dat niet direct zitten. Ik zou graag een deftige download page willen maken. Ook is het zo ik zou liefst van al alle mappen appart ter beschiking willen plaatsen. Het is ook voor de bezoeker niet zo anagenaam als hij een 10-tal mappen wil downlaoden dat hij er even 53 bijkrijgt die hij al heeft ...

Verwijderd

kijk hier eens:

http://turkeyfiles.escapedturkey.net/sof2/

kost niets :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 13:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is idnerdaad wel een oplossing maar niet zo heel handig hé. Dan meot i knog telekn mjin Reamdy op de pagina gaan publiceren :P.

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:48:
[...]
Het is ook voor de bezoeker niet zo anagenaam als hij een 10-tal mappen wil downlaoden dat hij er even 53 bijkrijgt die hij al heeft ...
Dan maak je toch 53 losse torrents? Je blijft altijd een probleem hebben, omdat er ook mensen zijn die alles willen hebben en dan 53 keer moeten klikken :P

En inderdaad, zoals mijn bovenbuurman zegt: waarom veel moeite doen als er al zat sites zijn waar je maps kan downloaden? Zijn jullie maps zelfgemaakt, uniek en nergens anders te downloaden? Anders zou ik lekker naar de bestaande sites verwijzen.

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er hier als Tweaker wat ruimte voor mij over op zijn webserver ofzo? Iemand die toevalig nog z'n 244 mb ruimte over heeft op zijn host / eigen pc :?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 13:57 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Laatste regel kan je even overnieuw typen om ook dat duidelijk te maken :P

@hierboven: zoals ik al zei gaat het niet alleen om 'even wat webruimte'. Elke tweaker heeft ook een limiet, en bij 100 man zit je al op 30GB. Als je gewoon een zwikkie freehosting (veel hebben max 5mb filesize) neemt en dit netjes op een pagina rangschikt, makkelijk opgelost toch?

Uniek zijn je mappen nooit, iemand speelt op jou server, heeft dan jou map. Deze kan hij zelf dan weer doorsturen naar anderen. Als iemand wil spelen op je server, gaat toch net als bij CS de client de map automatisch downloaden?

[ Voor 89% gewijzigd door SinergyX op 09-05-2007 13:58 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Gizz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:52:
[...]

Dan maak je toch 53 losse torrents? Je blijft altijd een probleem hebben, omdat er ook mensen zijn die alles willen hebben en dan 53 keer moeten klikken :P

En inderdaad, zoals mijn bovenbuurman zegt: waarom veel moeite doen als er al zat sites zijn waar je maps kan downloaden? Zijn jullie maps zelfgemaakt, uniek en nergens anders te downloaden? Anders zou ik lekker naar de bestaande sites verwijzen.
Inderdaad :P Er zijn z'n 20 mappen die uniek gemaakt zijn ... Die wordne bijna uitslutiend alleen op ozne server gespeeld !

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:44:
Standaard in België van Belgacom is 10GB :P We hadden een aanvraag ignediend voor meer , die we vandaag net hebbeb.
dan moet je er zelfs niet over denken om een servertje te draaien, dat màg met een thuisabbo niet eens van Belgacom (niet dat ze het ooit kunnen natrekken, maar goed).

Ik zou je eens aanraden te kijken bij filefront.com, daar kan je gratis grote files hosten (en op zich valt de reclame voor degene die download ook best mee). Dan kan je het direct gratis oplossen (ik ga er toch vanuit dat het files zijn die gewoon van punt a naar punt b moeten raken). Als het echt té veel is om zelf te beginnen uploaden naar zo'n "instantie" kan je nog steeds de post erbij halen. Brand dvd'tjes, steek ze in een omslag en verstuur ze.

edit; heb zelf goede ervaringen met filefront, al onze nota's worden daar ingescand opgezet :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 13:58 ]

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:55:
[...]
Inderdaad :P Er zijn z'n 20 mappen die uniek gemaakt zijn ... Die wordne bijna uitslutiend alleen op ozne server gespeeld !
En van die mappen maak je torrents of upload je naar de eerder genoemde http://turkeyfiles.escapedturkey.net/sof2/ of een andere upload service. Dan ben je toch al klaar?

[ Voor 48% gewijzigd door Gizz op 09-05-2007 13:58 ]

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-11 20:14
Anders zet je even een berichtje op Marktplaats. Dit is natuurlijk niet de bedoeling van Tweakers.net

Verwijderd

je kunt de pk3 files dus een voor een uploaden op:

http://turkeyfiles.escapedturkey.net/sof2/base/

kost niets, geen download limit en een nette snelheid...

Deze service is opgezet als ingame downloads redirect maar Sof2 ondersteund dat niet :P dus kun je er gewoon je pk3's dumpen en ernaar linken op je clanforum/website

mocht je nou echt in de knoei raken mail me dan even dan kijk ik of ik iets anders kan regellen maar k doe daarin geen beloftes..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 18:01 ]

Verwijderd

uhm ja... Je wilt eigenlijk snelle hosting voor niets voor een relatief grote hoeveelheid data die vaak gedownload gaat worden? Ik vin 244MB veel als het vaak gedlt wordt ja.

Ik denk niet dat er iemand is die je dat gaat bieden, dat jij en je clan het gratis wil hebben moeten jullie zelf weten maar in de boze buitenwereld geld nu eenmaal: voor niets gaat de zon op.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Dit is niet echt de bedoeling hier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.