Archief opbouwen van urenrapportages

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:04
Hallo,

Ik ben een behoorlijke leek op het gebied van programeren maar er is mij gevraagd het volgende te doen:

Binnen het bedrijf hebben wij een tijdsregistratie systeem wat iedere maand een urenrapportage van de afgelopen periode uitdraait. Deze wordt echter iedere maand overschreven door degene van de volgende maand en er is de wens om hier een archief van op te bouwen.

Wat dus moet gebeuren is het volgende:
De laatste dag van de maand moet de urenrapportage die er op dat moment staat naar de map van die maand gekopieerd worden. Aan het einde van het jaar moeten alle rapportages worden gekopieerd naar de map van dat jaar.

Hoe ik dit op de laatste dag van de maand kan laten doen weet ik wel, maar verder heb ik geen idee.
Ik heb nooit geprogrameerd en hoop dat iemand hier me hier in kan adviseren.

Bij voorbaat dank.

Lars Geraeds

Verwijderd

Gebruik copy, xcopy of robocopy en een commandline bestandje. Deze laat je door je sceduler starten en het gebeurt allemaal automatisch.
Ik adviseer robocopy omdat die het meest uitgebreid is.
Overigens ga ik ervan uit dat je op een windows bak zit.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lgeraeds schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:27:
Ik ben een behoorlijke leek op het gebied van programeren maar er is mij gevraagd het volgende te doen:
Bestelt je baas zijn brood ook altijd bij de slager? :)