Ik hoop dat iemand kan helpen heb al een aantal soortgelijke problemen gelezen maar geen antwoord of oplossing ervoor.
Als ik mijn prestatie index wil vernieuwen (na verandering hardware) dat loopt ie alle testen door maar als ie dan klaar is krijg ik de volgende melding:
Kan bepaling niet voltooien.
De bepaling of een andere bewerking is niet voltooid. Dit kan zijn vanwege een fout die door het besturingssysteem, een stuurprogramma of ander onderdeel is gerapporteerd.
Ik heb reeds alle officiele (geen eens beta) drivers van nvidia geinstalleerd maar dit verandert helaas niks.
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen en hoe het is op te lossen. Mijn pc draait als een trein maar zou het ook leuk vinden om de score omhoog te zien gaan.
Dit zijn mijn specs:
AMD X2 FX-62 processor
ASUS Crosshair Moederbord
2x 2gb Kingston 800MHZ DDR2 Low-latency hyperx SLI memory
2x Club3d 8800 GTX in SLI
150Gb RaptorX HDD waar windows vista premium 64Bit op staat
alvast bedankt.
Als ik mijn prestatie index wil vernieuwen (na verandering hardware) dat loopt ie alle testen door maar als ie dan klaar is krijg ik de volgende melding:
Kan bepaling niet voltooien.
De bepaling of een andere bewerking is niet voltooid. Dit kan zijn vanwege een fout die door het besturingssysteem, een stuurprogramma of ander onderdeel is gerapporteerd.
Ik heb reeds alle officiele (geen eens beta) drivers van nvidia geinstalleerd maar dit verandert helaas niks.
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen en hoe het is op te lossen. Mijn pc draait als een trein maar zou het ook leuk vinden om de score omhoog te zien gaan.
Dit zijn mijn specs:
AMD X2 FX-62 processor
ASUS Crosshair Moederbord
2x 2gb Kingston 800MHZ DDR2 Low-latency hyperx SLI memory
2x Club3d 8800 GTX in SLI
150Gb RaptorX HDD waar windows vista premium 64Bit op staat
alvast bedankt.