Toon posts:

Windows vista premium prestatie index update probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand kan helpen heb al een aantal soortgelijke problemen gelezen maar geen antwoord of oplossing ervoor.

Als ik mijn prestatie index wil vernieuwen (na verandering hardware) dat loopt ie alle testen door maar als ie dan klaar is krijg ik de volgende melding:

Kan bepaling niet voltooien.

De bepaling of een andere bewerking is niet voltooid. Dit kan zijn vanwege een fout die door het besturingssysteem, een stuurprogramma of ander onderdeel is gerapporteerd.

Ik heb reeds alle officiele (geen eens beta) drivers van nvidia geinstalleerd maar dit verandert helaas niks.

Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen en hoe het is op te lossen. Mijn pc draait als een trein maar zou het ook leuk vinden om de score omhoog te zien gaan.

Dit zijn mijn specs:

AMD X2 FX-62 processor
ASUS Crosshair Moederbord
2x 2gb Kingston 800MHZ DDR2 Low-latency hyperx SLI memory
2x Club3d 8800 GTX in SLI
150Gb RaptorX HDD waar windows vista premium 64Bit op staat

alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand een idee???

Verwijderd

- heel oftopic - Interesant die "666" in je gebruikersnaam, nog een speciale reden ?

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-03 15:30
})

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:19

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Sorry hoor, maar waarvoor die moeite? Je koopt er niks voor, je kunt er ook niks extra's mee, en het is slechts een indicatief cijfer.

Hier kon uw advertentie staan

Verwijderd

Dat is wel zo, toch is het een "tik" die ik zelf ook heb, het moet gewoon werken, volgens mij heb je onlangs alleen de cpu vervangen door een sneller type, werkte het daarvoor wel ?

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik heb hier zelf ook een pc staan met een Club3D 8800 GTX en het werkte niet. Omdat de PC voor verkoop was moest het worden opgelost. Wat ik heb gedaan is de drivers voor de 8800 GTX verwijderd en die van Windows Update gebruikt.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb idd de cpu verandert.
Daarvoor heeft ie het wel gedaan, maar ik weet niet zeker of het updaten nog werkte met me oude cpu dat heb ik nooit geprobeert.

Wat bedoel je precies met GTX drivers verwijderen en windows update drivers gebruiken? Dat is toch helemaal niet het beste voor de prestaties van mijn videokaart.

En ja het is idd een tik. Het moet gewoon werken 8)7 Al mijn componenten hebben een 5.9 behalve mijn cpu. Die is nu geupdate dus ben benieuwd naar het effect ervan op de "nietszeggende" score.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 09:50 ]

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Hier het zelfde probleem maar dan de videokaart.
Had er een ATI EAX550 videokaart in zitten deze vervangen door een MSI GeForce NX8600GT.
Nu zet hij overal netjes in dat ik een GeForce kaart gebruik maar in de prestatie index en dan bij details weergeven geeft hij aan dat ik een Ati kaart gebruik.
Al geprobeerd de drivers te vernieuwen maar zonder resultaat.
Laatste nieuwe bios er op gezet.
Over dit alles is zeer weinig te vinden op google of andere sites.

Heb het volgende systeem:

Mobo MSI P6N SLI Platinum
Proc Intel dual 6420
Geheugen 2 Gb ( Kit Kingston )
Hdd 500 Gb samsung
Hp Dvr-Rw
LG dvd speler
MSI NX8600GT videokaart

Gadget Freak

Pagina: 1