Toon posts:

Wasbenzine enzo..

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor nu iedereen wel zeggen je moet de Core gewoon een behandeling met wasbenzine geven om de koelrotzooi eraf te halen ??

Maareh als ik wat van die zooi op de grond laat vallen is er meteen een kleursverschil..
Is wasbenzine dan wel goed voor je core of misschien beter nagellakremover gebruiken :?

Anyway.. ga vanmiddag maar een Super Orb halen, want die stomme coolermaster ben ik ook zat :(

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Laat eens wat nagelak remover vallen op de grond of toetsenbord en kijk dan wat er gebeurd.

Wasbenzine is goed en laat geen resten achter.

http://www.hroling.nl

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wasbenzine is een olieprodukt. Het laat wel resten achter. Beter is het om Spiritus te gebruiken. Voor een core maakt het denk ik niet zoveel uit, maar als je bv je Philips CDD3610 wilt schoonmaken, is alcohol beter...

Verwijderd

oh ja, je cdd3610.

natuurlijk

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die core is wel van wat ander materiaal dan je vloerbedekking, denk niet dat die door een beetje wasbenzine wordt aangetast hoor :)
(en zoiezo, je vloerbedekking gaat er toch ook niet door kapot?)

Verwijderd

Wasbenzine is idd een olieprodukt en het laat dus een laagje vet 8er.. dit laagje kan je met een ammoniak/water mengeling (of als je een bikkel bent en niet van een beetje stank over je :r gaat, gewoon pure ammoniak) weghalen en hoppa een vetvrije en schone proc :)
Pagina: 1