[Vista]Niet normaal uit slaapstand

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 12:51

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb de search al gebruikt maar niets wat ik zag helpt ,dus daarom deze topic.

Probleem:
Als ik de PC in slaapstand gooi, dan gaat alles netjes uit zonder enig probleem.
Alle fans en ledjes gaan zoals het hoort gewoon uit.

Zodra ik weer op het toetsenbord tik of mn muis beweeg dan wordt de PC uit slaapstand gehaald, bureaublad komt naar voren,en muis werkt zoals het hoort.
Ik zie aan mn netwerkicoontje dat ik gewoon online ben dus geen IP problemen.

MAAR!!! zodra ik iets (bv start button) klik met mn muis dan gaat de Vista "zandloper" draaien zonder dat er iets gebeurt.
Dit blijft de hele tijd zo. Niets is meer te openen. :(

Het enige wat helpt is om de aan/uit knop vast te houden waardoor de PC reset.

PC start dan normaal op zoals altijd, alleen wat ik erg vaag vind , is dat deze dan opstart met dat open wat er bij in slaapstand gaan ook open stond :| :|
Dus als ik bv mn mail open had staan en internet, neiden nar de herstart ook weer open zijn???

Ik heb verschillende power feuture geprobeerd in mn BIOS maar niets hielp. Ook heb ik de optie UIT SLAAPSTAND HALEN uitgezet voor mn muis en toetsenbord (Asus borden schijnen dan problemen te hebben, ook al heb ik een MSI was toch het proberen waard) maar dat hielp ook al niet.

Systeem is al svolgt opgebouwd:

Intel E6600
MSI P965 Neo (laatste BIOS versie)
Vista Home Premium (met alle updates)
2gb intern

Hopelijk heeft iemand een idee waar nu ik verder kan kijken om dit op te lossen.

iRacing Profile Flickr