JBL TL260

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
Voor het 60 Jarig bestaan van JBL hebben ze de nieuwe opvolger van de 250 uitgebracht. De TL260 Erg mooi spul, wat ik me nu afvraag, ik ben op zoek naar mooie speakers van ongeveer 500 Euro per stuk, als ik deze zou aanschaffen, krijg ik dan echt iets moois voor de meerprijs of zijn het goede maar niet speciale speakers?

externe link: link via beslist

Wat ik dus wil weten; zijn dit echt superspeakers voor een mooie prijs, of kan ik beter iets uit mijn budgetrange kiezen, wil namelijk geen (dure) koopje mislopen :)

Graag jullie mening en ervaring met deze speakers.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:07
Ik zat er laatst ook al naar te kijken, leuke prijs voor een 5 weg speaker. Alleen had ik niet veel reviews kunnen vinden.

Waarom hij voor mij afvalt is de afmeting, mijn beamerscherm begint op een meter hoogte en staat vrij ver rechts bij de muur. Deze speaker is erg hoog (1,20m), maar ook erg breed door de schuine vorm (50 cm). Dan zou ik erg veel moeten verplaatsen hiervoor, denk dat ik daarom terug ga naar mijn originele plan (kef iq9 of q11).

Maar ik ben ook erg benieuwd naar gebruikerservaringen :)

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:17
Tja, heb 'm regelmatig gehoord op mijn werk... maar om nou te zeggen'"wat een speaker!" nee... Het is een echte JBL, dat wil zeggen dat ie lekker op z'n Amerikaans knalt qua bas, maar veel finesse in het geluid is er niet. Ik zou m'n 2000 euro anders besteden... Misschien wel een leuke speaker als je 'm echt als puur voor Home Cinema speaker gaat gebruiken.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat ik dus wil weten; zijn dit echt superspeakers voor een mooie prijs, of kan ik beter iets uit mijn budgetrange kiezen, wil namelijk geen (dure) koopje mislopen
Dit is een letterlijke FAQ/Policy vraag.

Antwoord: Als jij hem goed vindt klinken en niet andere speakers voor 500 euro mooier vindt klinken, issie goed.

Gebruikerservaringen bij luidsprekers zijn alleen nodig voor bevestiging. Er zitten geen rare verborgen zaken in een luidspreker. Je zet hem neer, je sluit hem aan op een versterker en je speelt ermee en het klinkt wel of niet mooi.

[ Voor 26% gewijzigd door JvS op 09-05-2007 14:39 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.