Toon posts:

Resolutie Thin client met breedbeeld TFT

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij zijn in het bezig van thin client ( Type: 5520TN ), nu hebben wij 6 breedbeeld TFT monitoren ( Type: L2045W )

Het probleem hierbij is dat de thin client niet de resolutie van 1680 x 1050 ondersteunt.
Er zou een tool zijn waarbij je toch deze resolutie kunt gebruiken. Deze heb ik helaas niet kunnen vinden.

Iemand ervaring hiermee?

Bedankt, Stefan Kuhl

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Meestal is dit een beperking van de grafische kaart in de thin client. Je zou moeten kijken welke er in zit.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:51

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH >> VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:39

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT! :)

Met zo weinig info valt hier echt heel erg weinig over te zeggen.
Welke Thin Client je gebruikt is mij een raadsel want '5520TN' zegt zowel mij als Google niets. Dus over wat voor videochip er in zit kan ik ook niets vinden en dus niets zeggen.
Je topicstart mist vitale info en eigen inzet, wat ook de reden is dat ik deze op slot druk.

Er zijn verschillende utilities waarmee je kunt proberen custom resoluties te maken, bijvoorbeeld PowerStrip is een bekende util hiervoor. Met even Googlen op "custom resolution" kom je deze zeker weten tegen.

Ik stel voor dat je even Het algemeen beleid doorneemt, daar kun je lezen wat we op GoT zoal van topicstarts verwachten.
Mocht je hier vragen/opmerkingen over hebben dan kun je me gerust DMen of mailen, het adres vind je in mijn profiel.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.