Tweakers,
We (collega en ik) moeten voor een project een aantal brieven automatisch aan de hand van SQL gegevens vullen, dit doen wij met ASP en schrijven het weg naar RTF. Bij gewone brieven met wat standaard opmaak is dit geen probleem, echter, als we tabellen willen genereren, dan zitten we met onze handen in het haar.
Er zijn welgetelt 2 sites die daar uitleg over geven, maar die zijn voor ons zo onduidelijk dat we er weinig mee opschieten, ze geven alleen de code van de RTF code en niet icm met ASP.
Nou is mijn vraag, weet er iemand iets meer over, en kan iemand daar een voorbeeld van geven?
PS. code die ik nu heb, en niet werkt Gekopieerd van www.devx.com/asp/Article/17964/1763/page/3
We (collega en ik) moeten voor een project een aantal brieven automatisch aan de hand van SQL gegevens vullen, dit doen wij met ASP en schrijven het weg naar RTF. Bij gewone brieven met wat standaard opmaak is dit geen probleem, echter, als we tabellen willen genereren, dan zitten we met onze handen in het haar.
Er zijn welgetelt 2 sites die daar uitleg over geven, maar die zijn voor ons zo onduidelijk dat we er weinig mee opschieten, ze geven alleen de code van de RTF code en niet icm met ASP.
Nou is mijn vraag, weet er iemand iets meer over, en kan iemand daar een voorbeeld van geven?
PS. code die ik nu heb, en niet werkt Gekopieerd van www.devx.com/asp/Article/17964/1763/page/3
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
| <%
dim fso
dim MyFile
dim sFileName
dim sRTF
%>
<%
Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
sFileName = "OutputToRTF_test.rtf"
Set MyFile = fso.CreateTextFile("\\webserver\c$\inetpub\wwwroot\afspraken_test\correspondentie\" & "\" & sFileName, True)
%>
<%
MyFile.WriteLine sRTF
MyFile.WriteLine ("trowd\trautofit1")
MyFile.WriteLine ("intbl")
MyFile.WriteLine ("cellx1")
MyFile.WriteLine ("cellx2")
MyFile.WriteLine ("cellx3")
MyFile.WriteLine ("1 cell 1\cell 1 cell 2\cell 1 cell 3\cell")
MyFile.WriteLine ("row }")
'MyFile.WriteLine ("2 cell 1\cell 2 cell 2\cell 2 cell 3\cell")
MyFile.WriteLine ("row")
MyFile.Close
response.redirect "OutputToRTF_test.doc"
%> |