Toon posts:

[S.T.A.L.K.E.R.] Regelmatig crashes onder Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of ik de enige ben omdat ik er tot nu toe geen andere topics over kan vinden.
Ik ben in het begin van het spel. Als ik na het behalen van een opdracht naar de trader ga en na de deal wil saven dan crahed het spel iedere keer naar de desktop. Ook gebeurd het geregeld tijdens het saven gedurende het spelen maar dan volkomen willekeurig. Ik draai op Vista 32 bit, systeem bestaat uit 2 Gig PC6400 geheugen, 8800 GTX en dual core 6600(OC 3,1GHz). Ik heb recentelijk de 158,18 driver geinstalleerd. Behalve met SupCom(geluid doet het alleen via koptelefoon terwijl ik de spdif uitgang van mijn strike extreme gebruik) heb ik verder met spellen geen problemen.Voor de nieuwe driver had ik dit probleem ook al. Het spel draait verder redelijk soepel op hoge settings(HDR aan). De meeste crahes gebeuren als ik de esc toets gebruik om te gaan saven het spel crahed na het indrukken. Het spel zelf vind ik geweldig qua sfeer e.d. maar de lol is er zo wel snel af :(

Verwijderd

Hoi,

Als eerste wil ik even kwijt dat ik met de game S.t.a.l.k.e.r. geen ervaring heb, echter kan ik
je wel vertellen dat er meer te vinden is op het net mbt het vaker vastlopen van
de Asus Striker Extreme mobo's! Misschien dat je in deze sfeer iets kunt vinden.
Er zijn mensen die er nooit last van hebben, maar de hoofdmoot klaagt er over.

Google is je vriend (Striker extreme lockup's).

Ps...Heb ook een....striker (staker, lol).... :?

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
ben ik ff blij dat ik nog niet heb geupgrade naar vista....het is toch zo'n gezeik....niet dat me pc het aankan op het moment :P

Verwijderd

hoi

ik heb stalker ook geinstaleert en heb
hetzelfde probleem als ik op esc. duw om te saven
cracht stalker en gaat het naar mijn bureaublad
weet iemand hoe da zou komen of zou er een patch uitkomen
groeten skinner3df

Verwijderd

zelfde probleem hier,
ff spelen, opslaan en dan crash.
gebeurt niet elke keer maar wel vaak

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
bijna ieder spel heeft wel gezeik met vista....voor de gamers is het dan ook aan te raden om nog even te wachten

Verwijderd

hmm...
een vriend van mij heeft ook problemen met stalker. Maar hij heeft geen vista.
ken zijn systeem niet uit mijn hoofd dus dat post ik wel een andere keer.

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 21:32

Rem

lethalnl schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:06:
ben ik ff blij dat ik nog niet heb geupgrade naar vista....het is toch zo'n gezeik....niet dat me pc het aankan op het moment :P
lethalnl schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:09:
bijna ieder spel heeft wel gezeik met vista....voor de gamers is het dan ook aan te raden om nog even te wachten
Offtopc:
Je hebt geen Vista maar je weet wel hoeveel problemen het oplevert met games? :X

Ikzelf draai wél vista, met een soortgelijk setup als de TS en ik ben nog geen games tegengekomen die niet werken.

Ontopic:
Ik heb hier ook last van, alleen gebeurt het bij mij meer op willekeurige momenten, het probleem doet zich voor sinds patch 1.04

Verwijderd

windows vista zegt al genoeg...staat direct x 10 al op je pc?
mischien rare opmerking want ik weet niet of die standaard bij vista wordt geleverd

persoonlijk wacht ik liever nog een half jaar met vista
Pagina: 1