[Adobe] Premium vs. Standard

Pagina: 1
Acties:

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik ben bezig met een inventarisatie voor de Adobve licenties op mijn werk, nu hebben we een aantal Designer paketten (met InDesign) nodig en een aantal Web developer paketten (met Flash etc.)

Nu zit in de designer versie van CS3 het verschil tussen Premium en Standard, kortgezegd in drie punten; wel/geen Dreamweaver en Flash en Photoshop of Photoshop Extended.

Nu heeft de DTP afdeling wel de PS Ext. nodig maar niet Flash en DW... Is het verstandiger om Standard te nemen met alleen een losse update voor PS Ext.? of biedt de Premium andere voordelen? Het is een beetje zonde om met een berg Flash licenties in de kast te werken...

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-07 14:38

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Heb je voor de grap de sales afdeling Adobe al eens gemaild? Iets in de trend van, ik heb zoveel InDesign, zoveel Flash en zoveel Photoshop (Ext) nodig... Kunnen ze vast wel regelen lijkt me...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb ook een offerte opgevraagt bij sales inderdaad, alle huidige licenties aangeven en waar we op uit willen komen, we zitten net niet tegen een volume license aan, dus ze gaan een custom job uitvoeren. Hoorde iets dat vijf losse paketten gelijk staan als een suite wat betreft korting, daar wil ik nog even op wachten.

Wilde van jullie weten of jullie ook afwegingen maken tussen de standard en de premium en wat de beweegredenen en argumenten zijn.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:58
We hebben op mijn werk de keuze gemaakt voor web premium. Als je de verschillende versies met elkaar vergelijkt zie je al snel welke extra opties in premium zitten, o.a. photoshop en illustrator. Toen was de keuze snel gemaakt. Web premium kun je ook voor design vragen gebruiken en had dus zeker de voorkeur. Ik denk dat je voor jezelf de voordelen en de nadelen tegen elkaar moet afwegen en dan zelf een keuze moet maken. Het zit hem denk ik niet in de kleine programma's zoals adobe bridge of iets dergelijks. Het is vooral een afweging tussen kosten en de geboden opties.

Zie compare editions http://www.adobe.com/products/creativesuite/

http://hawvie.deviantart.com/