[WIN2003] Office in active directory integreren

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Firewall
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09-2022
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel op school bezig met een project over Windows 2003. hierbij is 1 van de opdrachten om Office op de clients te installeren.

Mijn plan is om Office (of in ieder geval de packages) op de WIN2003 server te installeren, en dat hij deze distributeert wanneer er een gebruiker inlogd. uiterraard wil ik ook kunnen bepalen welke gebruiker welke programma's tot zijn beschikking heeft. Ik heb in de Group Policy dat ik hierin software packages kan plaatsen, maar zelf heb ik geen flauw idee hoe dit werkt, en op het internet is hier ook bar weinig over te vinden.

NB: Dit dient via windows gedaan te worden, niet via bijvoorbeeld Novell Application Laucher.

Wie kan en wilt mij helpen bij dit probleem?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

dutchbasterd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:11:
Ik heb in de Group Policy dat ik hierin software packages kan plaatsen, maar zelf heb ik geen flauw idee hoe dit werkt, en op het internet is hier ook bar weinig over te vinden.
Ik geloof je niet :)

We hebben hier zelfs een aantal HOWTO's die dit exact uitleggen.

[XP] OfficeXP + MST installation handleiding
[Windows 2003 Server]Howto:Software Distributie

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Firewall
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09-2022
laat maar, heb me ogen weer eens niet goed gebruikt blijkbaar.
alle info staat in de links, dus dit topic mag gesloten worden.

excuss voor het ongemak

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tja; dit was inderdaad niet zo heel erg moeilijk te vinden ;) In het vervolg mag je inderdaad zelf weer even zoeken; dan hoeven wij dat niet voor je te doen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.